wat is de criteria om op deze site te staan

• roel

na een beetje bij verschillende shopsites gekeken te hebben,kwam ik er al snel achter met een gekeurde shop kom je hier wel op te staan.

er zitten echte kunstenaars tussen,maar kom op zeg ook een hoop prutsers(niet shop waardig dus).

beetje jammer

• zezel

er is geen criteria , dit is gewoon een open site waar iedereen terecht kan.

• Huub

Volgens mij worden shops beoordeeld door de beheerder van deze startpagina voodat ze geplaatst worden. Maar ik vind ook dat er een hoop slechte sites bij staan. Misschien kunnen we met zijn allen eens een lijstje maken en aanvullen van het meest slechte werk en met deze lijst kan de beheerder kijken of deze shops het (nog) wel waard zijn om op de pagina te staan.

En ja zonder ggd keuring wordt e link swieso niet geplaatst.

• luc

Ik ben het helemaal met jullie eens roel en huub ;natuurlijk staan er genoeg goede shops op deze pagina maar ook een hoop schroot.

Er staan shops op met werk waar de tranen je van in de ogen schieten.

Terwijl er andere shops met mooi werk niet toegelaten worden op deze pagina.

Dat wil eigenlijk zeggen dat je niet echt trots op hoeft te zijn om hier tussen te mogen staan; puur vriendjes politiek.

Erg jammer dat hier niet wat aan gedaan kan worden.

• Huub

Oke laat ik maar beginnen dan. Ik pak voor het gemak even de provincie gelderland. Van mij mag het werk van de volgende shops nog wel even beoordeeld worden:

Studio 't loo

Collins tattoo

Tattoostudio harderwijk (kijk dat eerste portret nou!)

Tattooshop ede

Studio tower (japans werk?)

Sinololux tattoos

Kaaiman

Tattoo & piercing rada

Tat art gallery (website offline)

Needles (site in aanbouw?)

Tattoostudio eerbeek (Website geblokkeerd)

Tattoo cheyenne

De inktsmid

• Rebel80

Mee eens! Schieten weer is als paddestoelen uit de grond

• Huub

Ik ben wel benieuwd hoe de beheerder van deze pagina over dit standpunt denkt.

• tattoo.pagina

Deze pagina is voor de geregistreerde/gekeurde shops.

En hun werk moet op hun site zichtbaar zijn.

Een ieder kan via deze site dan zelf de foto's beoordelen van de geplaatste shops.

Ik zou graag zelf de norm wat strenger willen leggen.

Dit hoop ik ook op korte termijn te kunnen doen.

Maar ook ik zit aan regels gerbonden.

• roel

Op tattooplatform.nl schijnen alle shops die zich aanmelden beoordeeld te worden door 9 gerespecteerde artiesten op lijn en kleurwerk.

Veel mindere shops staan hier ook niet vermeld.

• sesti

Op tattooplatform worden shops in het licht gezet die ook van zeer discutabele kunde zijn dus daar hoef je ook niet je jasje aan op te hangen! Bij die site moet je gewoon een kennis zijn of betaald hebben….