blinde thuisprikkers

• Mike

volgens mij heeft deze zielepiet een witte stok met rooie streepjes nodig.

volgens hem is alleen de prijs en een behandelstoel het verschil met een echte tattoostudio.

kijk de filmpjes.

te triest voor woorden.

http://nos.nl/op3/artikel/428007-thuistattoeeren-in-opkomst.html

• Rebel80

Ik ga dit niet eens kijken, wordt al aggressief als ik het lees. Ophangen die gasten.

• greaser68

Wat een sukkel , iedereen kan een lijntje zetten , ja dat klopt maar niet iedereen kan een strak lijntje zetten. Ga gratis limonade drinken gek!!!

En dan dat wijfie in die stoel heb der bijna medelijden mee.

• Padat Tanah

Ben ook deels thuisprikker. Maar dat is meer uit noodzaak.

• frankie

@ padat , je wil dus zeggen dat je het puur voor het geld doet , want je doet het uit noodzaak zeg je .

zeg maar de thuisprikker zonder gevoel voor het vak , het soort thuisprikker waar iedereen hier zo een hekel aan heeft. zo een die mensen verminkt.

gelukkig gaan de thuisprutsers sinds kort goed aangepakt worden , ik hoop op flinke boetes.

• isabella

het eind is zoek ,het laat veel mensen zo vreselijk koud ,denk na waar jullie mee bezig zijn !!

en klanten het is o zo gezellig om in huiselijke sfeer met een drankje en een peuk iets te laten zetten,bedenk wel een kruisbesmetting heb je zo .

wij betalen veel geld voor een ggd keuring en doen er alles aan om veilig te werken zodat jullie op een veilige manier een tattoo of piercing kunnen laten zetten.

kost iets meer maar je hebt maar 1 leven hep b of c of hiv is overdraagbaar,denk nou eens na!!

@padat tanah uit noodzaak dit doen is onzin denk na wat je aan het doen bent ,dit is geen liefde voor het vak hebben!!

wat weet je van de richtlijnen ? plaats eens wat werk op dit forum dan kunnen wij kijken wat je plaatst!

hardere aanpak mag nu wel eens komen,er komt steeds meer gepruts in beide beroepen voor.

• Padat Tanah

@ Frankie en Isabella,

Nee ik doe het juist niet voor het geld. Ik moet er juist elke maand geld op toeleggen.

Ik heb een tijd in een gerenommeerde shop gewerkt. Wegens omstandigheden (jaja ga nu maar cowboyverhalen verzinnen) is dat helaas stukgelopen.

Maar ik wil het tattooëren onder de knie krijgen. Daarom zet ik voorlopig ook alleen maar simpele dingetjes. Waarvan ik zeker ben dat daar niets mis mee kan gaan.

Isabella, stuur me maar een email, stuur ik je foto's van mijn ‘prutswerk’.

• isabella

ik schrijf niks over prutswerk!

je wil het onder de knie krijgen dus bent nog niet ervaren.

ik lees dit toch goed ,en doe je het dan voor niks?

er is veel vraag naar artiesten in de studio's zit er niks voor je bij dan?

zet hier op het forum maar een foto neer ,er zitten ervaren mensen op die waarschijnlijk nog tips kunnen geven.

• Padat Tanah

Nee voor niets gaat de zon op.

Ik vraag een minimale vergoeding voor de materialen. Maar das echt minimaal.

Nogmaals, ik wil er geen bakken geld mee verdienen (nog niet) ik wil het leren en als dat betekent dat ik de eerste jaren er nog geld op moet toe leggen…neem ik dat voor lief.

Ik vind mezelf nog té beperkt om in een shop te werken.

Nogmaals, stuur me een mail. Ik antwoord terug met wat foto's.