AKTIE, Nieuwe geopend met zeer ervaren artieste

• OMERTA Tattoo

WWW.OMERTATATTOO.NL

KWALITEITS TATTOO

ROTTERDAM

BEIJERLANDSELAAN 88b

010-4195195

• Wie

Wie is die zeer ervaren artiest dan? Ik zie geen portfolio

• Rebel80

Het enige wat ik zie is een slecht ontworpen site,gare rotary machine, 25%korting op tattoos en een foto van rihanna waar notabene nog de orginele site waar de foto vandaan komt op staat en een foto van Mike Tyson ( waar jullie overigens voor aangeklaagd zouden kunnen worden vanwege copyright) en geen foto gallery

• omerta

Beste man, we zijn ggd goedgekeurd en fotots staan op de site.

verder commentaar vind ik een beetje onnodig

• isabella

inderdaad wie is de artieste?

site is simpel maar je bent net open dus dat komt wel ,neem ik aan!

de ggd keurt de studio niet de artiest(e)sucses ermee,hoop snel foto's te zien!

• Rebel80

Al die reacties en dit is het enige wat je te zeggen hebt?

Vind het een beetje onnodig om een foto van rihanna waar nog duidelijk de website op stond waar de foto vandaan komt op je site te zetten mja shit happens i guess

• Omerta

Het adres is Beijerlandselaan 88b te Rotterdam, voor als je wat te zeggen heb.

Verder wens ik mezelf en mijn collegas een hoop succes in de toekomst in deze branche

• raymond tattoo kenner

hey omerta

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd? Je zit wel steeds tegen jezelf te praten met verschillende accounts, een beetje zielig is dat, vindt je niet?

Je zet ten eerste een site met foto's die je van internet hebt gestolen, je doet alsof deze door je zijn gezet terwijl dat niet zo is (de site ziet er trouwens niet uit, het lijkt helemaal nergens op), een kind van 10 had een betere site kunnen maken, maarja… En je doet als of je ervaring hebt als tattoo artieste, waar is je portofolio van ontstoken tattoos die je hebt gezet? ja…niet zo gek gezien waar hebt leren tattooeren.

Isabel, get a life. stop met die onzin site, stop met mensen te verminken en stop vooral met al die fake accounts.

mensen zijn niet achterlijk, ze hebben je heus wel door.

• Sibrand

raymond tattoo kenner,

in je woede bega je een heel klein foutje.

Isabella is een uitermate tof wijf, is zeer deskundig in piercings zetten en heeft eigen shop waardat gebeurt.

Ken haar nu zo'n pakweg 15 jaar pas….

Dus kleine verontschuldiging is hier minstens op zijn plaats naar haar toe,

daarna mag je weer woedend zijn/blijven maar doe recht aan wie daar recht op heeft.

• raymond tattoo kenner

Beste Sibrand

Ik heb het over Isabel Aarnink, de omerta krasser