thuis tattooeerder gezocht in Enschede

• tattoochickie

Beste mensen

Ik hoor alleen maar slechte verhalen over de tattooshops in Enschede, ik ken veel mensen die daar iets hebben laten zetten maar daarna een vieze ontsteking hebben gekregen, of veel te diep worden gezet waardoor het met de tijd helemaal dik lijkt… ik ben dus niet echt onder de indruk van de shops in enschede, daarom ben ik op zoek naar een goeie ervaren thuistattooeerder in enschede.

Waar kan ik terecht? het liefst heb ik een vrouwelijke tattooeerder, ik wil een mooie tattoo in mijn lies en voel me niet op mijn gemak als een man daar moet komen…Dus het liefst een vrouwelijkethuistattooeerder die hygienisch te werk gaat. Geld is geen probleem, ik heb er heus wat voor over als het maar mooi wordt.

mvg tattoochickie enschede

• (}( Kitty ){)

Als geld geen probleem is en je geen vertrouwen hebt in de shops in Enschede, waarom zoek je het dan niet gewoon een stukje verderop? Voor een tattoo artiest is jouw lies trouwens gewoon een stuk huid waar hij/zij op aan het werk is, hoor… ;) Ze krijgen de gekste plekken onder ogen en raken écht niet zomaar in de war!

• tattoochickie

beste kitty

Ik wil eigenlijk weten waar ik het beste terecht kan? wie heft er goede ervaringen met een vrouwelijke thuistattoeerder (ik zou me niet op mijn gemak voelen bij een man in dit geval)..

Als je goede ervaringen hebt met een thuistattoeerder laat het graag even weten…. ik wil hondenpootjes laten zetten in mijn lies met de naam van mijn overleden schatje… met misschien een leuk achtergrond erbij of zo…

• tattoochickie

beste kitty

Ik wil het voor het gemak in enschede laten zetten omdat ik hier zelf woon, is gewoon een stuk handiger…..zodoende :)

Heeft er iemand goede ervaring met een thuistattooeerder? ik zit te denken aan voet afdrukken van mijn overleden hondje, met daarboven “spike” dat was zijn naam in mooie sierletters, misschien ook wat leuke schaduweffecten erachter om het wat voller te maken…ik wil het wel een beetje groot, ik hou niet van kleine tattoos.

Ik wil hierna ook wel waarschijnlijk ook een sierlijke tattoo in mijn zij met mooie lotus bloemen en krullen, maar ik wil eerst deze doen en kijken hoe dat word voordat we overgaan naar de tweede…

• Tip

Voor een goeie tattoo omgeving Enschede ga je naar Eastside Enschede, Inkkitchen Hengelo of Artis Tattoo Oldenzaal. De rest is allemaal bagger inclusief de thuisprikkers. Bespaar jezelf dus de moeite.

Privacy kun je ook gewoon krijgen bij bovenstaande shops als je dit aangeeft.

Wil je toch per see een goede vrouwelijke artiest dan moet je verder weg want die zitten niet in de buurt van Enschede.

• tattoochickie

beste “tip”

Ik wil wel iemand uit Enschede ivm reisafstand, ik heb alleen slechte dingen gehoord en gezien bij eastside, ook over Delfts Blauw, rise and shine and die andere (ik weet de naam even niet meer), vandaar dat ik ik een thuisprikker wil… dat lijkt me ook prettiger ivm privacy in dit geval…snap je?

klinkt misschien een beetje raar, maar daar zou ik een beter gevoel bij hebben, dus ik ben benieuwd of er mensen zijn die een goede vrouwelijke thuistattooeerder kennen in enschede bij wie ik terecht kan.

• Lezen

Zowel Inkkitchen als Artis Tattoo zitten nog geen kwartier van Enschede af.

Maar goed, als jij je wilt laten verminken door een thuisprikker, be my gast :)

• tattoochickie

Waarom ga je er gelijk vanuit dat thuisprikkers altijd mensen verminken? dat is een aanname…maarja bedankt voor de tip, ik zal is even wat forums bezoeken over inkkitchen artis tattoo opzoeken…

• (}( Kitty ){)

Waarom denk je dat je meer privacy hebt bij een thuisprikker dan bij een artiest in een shop die je zeer waarschijnlijk gewoon achter een scherm kan tattoeëren? Dat je liever door een vrouw geholpen wil worden, kan ik me nog wel indenken, hoewel die mannelijke tattoeerders écht wel gekkere plekken onder ogen krijgen.. ;) Er zijn ook zát tattoeerders die een shop aan huis hebben met alle benodigde papieren, maar die vallen ( bij mij dan) niet onder de noemer “thuisprikker”. Niet alle thuisprikkers zijn zogenoemde verminkers, net als dat niet alle erkende shops goede kwaliteit leveren!

Ik kan je geen tips geven, maar wil je wel succes wensen met je zoektocht! Hopelijk vind je iemand die je een mooie tattoo kan bezorgen.. ;)

• tattoochickie

beste kitty,

ja dat klopt inderdaaad wel wat je zegt, ik zal het in ieder geval overwegen, komt vast wel goed, ik moet gewoon even de knoop doorhakken en beslissing nemen.