Tattoo leerplek gezocht, veel er voor over.

• Simeon Pijnenburg

Mijn naam is Simeon Pijnenburg, ik ben 22 jaar en woonachtig in tilburg.

Zelf ben ik nu voor zoon 6/7 maanden bezig met tattooeren en vind het prachtig om te doen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om 1 dag in de week bij u mee te lopen (Een shop in omgeving brabant) om meer van het vak & de technieken te leren (Vergoeding is niet nodig). En heb er ook alles voor over.

Werk zelf momenteel met een rotary machine, heb ook een spoel/coil machine en dat gaat vrij goed (al vind ik het zelf). Maar ik weet dat er veel meer en meer te leren is in dit vak en dat ik er nog lang niet ben. Dus nog veel meer kan leren.

Wilt u wat werk van mij zien, dan kunt u contact opnemen via simeon.pijnenburg@hotmail.com

Met Vriendelijke Groet,

Simeon Pijnenburg

• frankie

simon , allereerst : lees dit forum even door wat betreft dit onderwerp , dan weet je meteen alle antwoorden.

ten tweede : verkoop je setje en stop met mensen verminken.

maak vervolgens een mooie portfolio met je tekenwerk en blijf tekenen tekenen en nog eens tekenen.

ga verschillende shops langs met je portfolio en als je echt talent hebt zal er vast wel een tatoeerder zijn die iets in je ziet en je een kans geeft.

wees voorbereid op teleurstellingen en wees niet bang voor kritiek ,

als je het echt wilt leren kom je er niet met 1 dag in de week , trap ook niet in de zogenaamde aangeboden “cursussen” daar word er maar 1 beter van en dat is degene die ze geeft.

toon je inzet en interesse , laat zien dat je het echt wilt en ga ervoor , succes.

• Ghostwriter

weer een :)

ik ga een standaard bericht schrijven wat ik standaard ga posten op deze ‘sollicitaties’.

• isabella

is het beste en dan lees ik ook nog ,een vergoeding is niet nodig!!

het eerste jaar krijg je ook geen salaris als het je al lukt om een plekje te vinden!

er is zoveel aanbod ,lees goed wat frankie schreef en maak dan je plan.

• Rebel80

Kijk gewoon nog een aflevering van miami ink joh!tjappie!!!

• jack

hij heeft er ECHT ALLES voor over……maar niet meer dan 1 dag per week .

die komt er wel hahahahaha

• andre

hallo mail me even ik heb wel een plekje

• mkv-rotterdam@live.nl

Rebel80 Schreef:

——————————————————-

> Kijk gewoon nog een aflevering van miami ink

> joh!tjappie!!!

laptop terug van de reperateur flapdrol

• Schrijfs

Dat er serieus nog artiesten in gaan op dit soort advertenties….@ Andre??

• tattood

als je wil beginnen moet je wel onderaan beginnen dat betekent elke klant een bef of pijpbeurt geven bij binnenkomst en als ze weg gaan.

en alles moet ten alle tijden schoon zijn in de shop.zelfs als ik een scheet laat moet jij dit opvangen met je mond en buiten de shop weer uitblazen.

geen fratsen en dit minimaal 10 jaar voordat je ook maar even een tattoo machine aanraakt.gebeurt dit wel vermoord ik je hele familie

ik hoor graag van je mvg