nieuwe shop

• tattoofan breda

hallo mede tattoo liefhebbers,

ik wilde ff vragen of er iemand bekend is met de nieuwe tattooshop op de haagdijk in breda,

deze is zonder reclame ofzo ineens open,op een A4tje wat tegen de raam geplakt zit staat de naam . niet erg professioneel lijkt me

Greetzz

• Boeit nie

Boeit nie

• marek-ART

Ik zou zeggen kijk eens op internet of deze shop een ggd keuring heeft,

Loop er eens naar binnen en vraag naar zijn portfolio.

vraag wat je wilt kijk hoe je wordt geholpen en als je dat bevalt. wat maakt dat A4 tje uit ??

misschien wacht hij/zij nog op de raam belettering en duurt dat langer dan verwacht.

oordeel niet zomaar als iemand net open is hij/zij moet misschien nog veel regelen.

en wil hij/zij eerst open zijn voor er reclame wordt gemaakt (wat trouwens niet echt goedkoop is)

• Rebel80

Maakt voor mij heel veel uit. Als je niet eens moeite doet om je shop netjes te presenteren deugt je instelling al niet!

• A5je

Wat boeit da a4tje nou? Het gaat om zijn of haar werk en niet de reclame. Hoe zagen de shops er vroeger uit? Dan mocht je blij zijn als je wist dat je getattoerd kon worden!

• (}( Kitty ){)

Het gaat toch om de kwaliteit van de tattoos? Niet om de strakke afwerking van de shop. Die shop kan erperfect uitzien, maar eigenlijk zegt dat alleen maar dat de eigenaar uiterlijk vertoon belangrijk vindt. Het zegt absoluut niks over zijn werk!

• mkv-rotterdam@live.nl

denk dat de desbetrefende shop niet meer is