Lelijkste tattoo ooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Swansea

Vandaag in AD….Dat meisje dat cadeaubon kreeg voor 2 uur geprikt te worden..Kan iemand die link hier plaatsen?Ben niet zo clever wat dat betreft haha….Maar kijk zelf ff op AD.nl want dat is gewoon bizar

• Swansea

Staat nu ook in de Telegraaf…Schandalig!

• frankie

dit artikel stond op meerdere sites vandaag.

op 1 ervan stond een reactie van de betreffende tattooprutser , hij vond hem wel gelukt en zag het probleem niet.

die zou je toch ook zijn ballen achter in zijn strot trappen ???

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3297629/2012/08/07/Debora-27-wanhopig-na-mislukte-Groupon-tatoeage.dhtml

• (}( Kitty ){)

En Tony van Queen of rings/Blue Hawaii gaat 'm gratis opknappen??? Nou succes…. Ken Tony én zijn werk… *kucht* Wel vreemd, in een ander artikel heb ik gelezen dat Moose het wil proberen.. Nu ken ik zijn werk óók…*kucht nogmaals*… Beter gaat ze gewoon naar een échte goede shop..

Die Groupon is bij meerdere shops in Rotterdam langs geweest, weet ik uit betrouwbare bron, en overal werd die man die shop uitgelachen.. Welke zelfrespecterende tattoo artiest gaat voor 9 tientjes 2 uur zitten prikken? Juist.. Niemand! En dan kom je dus bij zulke prutsers als Nova uit..

Ik snap die hele meid niet, ze werkten niet hygiënisch, ze is bang dat er geen schone naalden zijn gebruikt, maar ze laat zich wél verminken?

• Bebehj

Het is sowieso al een beetje warrig die kant op;

Het hele Tattoopatrol is opgezet om dit soort toestanden aan de kaak te stellen maar de voortrekker hiervan (George Madblack) is ook niet van onbesproken gedrag….

Ik had inderdaad ook uit eerste hand vernomen dat Groupon vreselijk heeft lopen leuren met dit idee en dat dit in slechte aarde is gevallen. Maar goed.. al met al zijn er meerderen die dit soort shops bezoeken, met of zonder Groupon bon.

• Rebel80

Hahaha wat een grap weer, was de tattooscene nog maar een beetje zoals vroeger