Tattoo master gezocht Limburg

• fabulouss

Heeyy..

Oproep aan een goede tattoomaster!!

ik ben een meid van bijna 23 en ik wil al vanaf mijn 3de tattoeerder worden. Nu ben ik hier met tussenpozes altijd mee bezig geweest maar nog nooit de kans gehad deze droom in vervulling te laten gaan.

Ik had afspraken met een master maar die heeft zich helaas niet aan de afspraken gehouden dus ik zoek door om deze droom in vervulling te laten gaan.

Dit is alles wat ik wil doen het enige dus doorzettingsvermogen meer dan 100%..

zoek jij een tattooleerling voor samenwerking of wil jij mij deze kunst leren laat het me dan snel weten!

Ik woon in limburg (nl)

hope to hear from you soon!!

• frankie

er zijn nog duizenden wachtenden voor u …..

er zijn honderden topics waar mensen een leraar zoeken.

er zijn dus ook duizenden antwoorden die allemaal op hetzelfde neerkomen aangaande dit onderwerp….het antwoord op je vraag staat er meermalen tussen.

dus je weet dat je met een oproepje op een 3e rangs forum niet verder komt….

conclusie : je wilt dus niet echt je best doen om te leren tatoeeren.

• Ghostwriter

Waar uit Limburg kom je?

Zoals Frankie zegt, als je dit echt wilt, wees actief. Ga tattooshops af. Maar ga niet hier op een forum een oproepje plaatsen.

Ik kan je eventueel wel op weg helpen met wat tips.

gr.

• fabulouss

Ik kom uit Echt..

Langs tattooshops in limburg ben ik al regelmatig geweest, prob. is dat je word gezien als concurrentie, snap dat aan een kant ook zeker wel..

Je hebt een beetje geluk nodig om verder te komen. Maar tips zijn zeker welkom!!

Alvast bedankt!

• Rebel80

Je hebt helemaal geen geluk nodig om verder te komen maar je zal keihard moeten werken om verder te komen en ff een advertentie plaatsen zoals tig die jou zijn voor gegaan is niet keihard werken.

Lees al de andere topics maar is en dan heb je vast genoeg antwoorden gevonden om verder te komen.

• Ghostwriter

wat is je emailadres? :)

• fabulouss

wat een botte antwoorden hier..

alsof ik niet weet dat t hard werken is, alsof ik niet weet dat zoveel mensen dit willen.. en alsof deze advertentie het enige is wat ik eraan doe..

En je moet vaak gewoon een beetje geluk hebben en ja hard werken hoort er zeker bij.. you never know waar n kansje boven water komt die ik dan met beide handen aangrijp..

Dus geef gwn info als je ook echt info hebt, op al het andere zit ik niet te wachten

dank u

• fabulouss

fa_1989@live.nl

• frankie

“al het andere” hoort gewoon bij dit forum . mensen mogen reageren of het nou positief of negatief is.

en als je niet tegen negatieve opmerkingen/kritiek kunt is deze baan / kunstvorm sowieso niets voor jou.

• Ghostwriter

@fabolous,

ik heb je n mail gestuurd. khoop dat je er iets aan gehad hebt.

alleen jammer dat ik geen reactie terug krijg.