tattoo jeukt na 3 weken

• Laura

hallo,

aangezien de shop waar ik me tattoo heb laten zette dicht is vw vakantie hoopte ik dat jullie me konden helpen.

3 weken geleden heb ik me tattoo laten zette op me onderarm, helemaal geen korstjes niks na 4 dagen ging die gewoon vervellen.

nu ben ik weer begonne met veel fietsen, sporten, en eigenlijk als je bloed sneller gaat pompen door zware werkzaamheden of sporten enz. gaat me tattoo vreselijk jeuken!

ik smeer hem alleen in als ik denk dat die droog is en voor en na het douchen verder is die af en toe nog gevoellig.

Help? is dit normaal?

bedank!

ps:mail klopt niet

• ***american-x-tattoo***

Hallo ik weet niet waarmee je, je tattoo nu nog insmeert, maar stop hiermee, is na 3wk niet meer nodig.

in het geval van een droge huid gewoon een goede bodylotion gebruiken om af en toe in te smeren.

• laura

ik smeerde hem voor het douche nog in met wat ik mee had gekregen en soms hooguit1x per dag als die heel droog aanvoelde, hij voelt ook echt nog niet als ja zeg maar gewoon je huid echt nog super droog, kan je gewoon elke bodylotion gebruiken? ik heb HP neutraal geen parfum

• ***american-x-tattoo***

ja die is prima.

en voor een eventuele volgende tattoo, smeer die in met bepanthen, dat is het allerbeste om een tattoo mee te verzorgen.

• laura

okee bedankt!

verder is het vrij normaal dat als je gaat zweten, dat de tattoo nu nog jeukt? me zus heeft ook net haar tattoo en heeft dit ook