Leren tatoeeren

• anna

oke tattoo liefhebbers ,, nou dan wordt het mij een stuk duidelijker.

hoe zit met btw kvk enz weet ik heel goed ik heb in het verleden mijn eigen nagelstudio gehad.

tuurlijk had je daar ook veel hobbyisten en ja daar heb ik ook schade van gehad omdat mijn prijzen hoger lagen ivm afdracht ,urloon enz enz

maar toch heb ik mij nooit zo druk daarom gemaakt ik zeg maar zo als je goed bent weten mensen je wel te vinden.

ik begrijp daarom die angst niet zo..

voor kwaliteit moet betaald worden dat geld voor alles in het leven,

maar ik neem aan dat mensen die liefhebber zijn zoals ik wel weten wat een goede shop is en wat niet men moet hun huiswerk maken.

maar genoeg van dat…

minder ouwehoeren en meer genieten van mooie tattoos zeg ik maar :-)

• Rebel80

Anna,dus jij ruikt graag aan poeperds ;):P

En het antwoord wat Frank nu geeft is echt al tig keer door vele anderen ook gegeven maar zelfs daar nemen ze de moeite niet eens voor om het forum eerst door te lezen, er zijn meerdere topics zoals deze waar ook nuttige antwoorden en tips worden gegeven.

Maar net zoals al die anderen, waarom moeite doen, ik tik gewoon dom en klakkeloos in, ik wil tattooeren, dat is me droom en dan zie ik het wel, ja met die instelling kom je er nooit.

En waar het forum dan voor is, wel er staan genoeg topics die tattoo gerelateerd zijn en waar mensen elkaar helpen.