pas op mensen

• frankie

fred , dat jij graag met een infectie of een lelijke tattoo rond loopt mag je zelf weten.

er zijn mensen zat die de waarschuwing kunnen gebruiken en die nieuw zijn in de tattoowereld.

als jij iets wilt kopen (wat dan ook) word je toch ook graag gewaarschuwd tegen malafide praktijken ?

• ta2danny

gaan we weer….ik laat me liever tattoeren door een thuiswerker die steriel werkt en een mooie tattoo neerzet,dan in een gekeurde a-locatie zaak die rotwerk levert..waarschuwen is oke,maar mensen moeten ook zelf hun huiswerk doen..vriendelijke groet…ta2danny

• john

Zo is het ta2danny ;gewoon zelf je huiswerk doen ;smaken verschillen toch.

Van dit soort berichten staat er elke week weer een nieuwe op, als je een auto koopt koop je toch ook niet de eerste de beste maar kijk je toch ook eerst even rond.

• sebastiaan

idd is idd zo zoals je zecht maar ook sommige tattooshops. doen het niet op de juiste manier. ook om over na te denken lijkt me.en dan ook nog geen eens ervaring .en dan maar een shop openen om snel wat te verdienen . jammer jo ben er totaal niet mee eens. sommige verkloot het maar sommige zijn echt goed met wat ze doen ook thuis tattooerders met vergunning !