pas op mensen

• marcel

mensen let op let op en laat je niet verlijden tot een goedkope tattoo bij een beunhaas ………..de techniek die ze beheersen is slecht

om nog maar te zwijgen van de kleuren

die zien er na een week uit of dat ze slecht gewassen zijn

met erg verlopen kleuren en litteken vorming tot gevolg

je lijf is je trots toch

• frankie

oud nieuws , hier bestaan al diverse topics over.

maar je hebt inderdaad gelijk.

en er blijven altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

je bent verminkt voor het leven….maar het was goedkoop toch?

eigen schuld…..

• Kuba

Al jaren geldt dat je de tatoeage krijgt die je verdient….

• Sibrand

welk keurmerk geeft garantie? Hoe gerenomeerd een shop ook kan zijn en goed aangeschreven, lid van DE BOND…

Jaren goed werk afgeleverd en dan bij opnieuw inkleuren niet instaat nog een strakke/rechte lijn te zetten.

Daar zit je dan als klant….reactie: je zat niet stil, klopt zat een boekje te lezen…. mijn ogen gingen van links naar rechts.

Wanneer ik nu 6 jaar verder op de website kijk dan is alleen maar triester geworden.

Maar: heeft keurmerken, lid van DE BOND, GGD en de hele santekraam…..Dus is die goed in de ogen van de simplisten onder de lezers hier.

• frankie

jammer dat ik je niet voor was sibrand , ik wilde al waarschuwen voor de discussie over ggd en vergunningen enzo.

de waarschuwing gaat over beunhazen , en beunhazen heb je met en zonder vergunning , met en zonder ggd keuring , aan de keukentafel en in de geregistreerde shop.

de waarschuwing gaat hier uit van de beunhazen van wie je weet of kunt weten dat ze troep afleveren.

het is een kleine moeite om even je huiswerk te doen voor je in de stoel gaat zitten (in de shop of aan de keukentafel) , een beetje artiest heeft foto's van zijn werk en daar kun je veel mee.

en of ze schoon werken zie je ook zo.

elke lullo met een ebaysetje kan een gekeurde shop openen na een half jaar oefenen op vrienden en familie , dus kwaliteit in een shop is net zo twijfelachtig als bij de thuisprikker tegenwoordig.

je pikt de goede er zo tussen uit (thuis of shop).

dus….kijk uit voor beunhazen.

• isabella

ze groeien op het moment als paddestoelen uit de grond!!

bij ons in almere zitten er veel jongelui te prikken in o.a de schuur en aan de keukentafel.

in lelystad net zo ik hoor niks anders,in elke wijk zit er wel 1 of 2 prikkers .

op facbook staan er een hele boel met foto's ,het werk wat ze leveren is vreselijk en nog duur ook.

verminkingen ,te dicht op elkaar ,slechte inkt noem maar op !

moet de ggd niet eens met een goede campagne komen over de risico's van dit gebeuren.

klanten weten niet eens de risico's van vuile naalden en besmettingen ook op scholen niet !

wij betalen veel geld voor een keuring ,moet daar niet eens een goede voorlichting uit voort komen op scholen en tv!!

voorlichtingfilmpjes bijv.ook over het steriele werken etc.etc.

• Resto

Het is heel simpel, bekijk die persoon ze portfolio, makkelijker kan het niet en dat geldt voor elke “artiest”, gerenomeerde shop, lid van de bond(wat overigens een bs bond is) of thuisprikkers.

• Grumpy Old Dog

zucht, de volgende.

marcel Schreef:

——————————————————-

> mensen let op let op en laat je niet verlijden tot

> een goedkope tattoo bij een beunhaas ………..de

> techniek die ze beheersen is slecht

> om nog maar te zwijgen van de kleuren

> die zien er na een week uit of dat ze slecht

> gewassen zijn

> met erg verlopen kleuren en litteken vorming tot

> gevolg

> je lijf is je trots toch

• Fred

Wordt moe van moraal ridders…………

• fred

Bedoel de gene die de topic is begonnen.