www.tattooplatform

• schande

Heb weinig te melden over slechte en niet goede en waardeloze tattoo's.

Kijk eens op de site van www.tattooplatform.nl. krijg je in ieder geval inzicht in waar de betere “tattoo-artiesten” zich in Nederland bevinden.

De site geeft je veel en vooral waardevolle informatie over de tattoo wereld.

Kun je misschien je voordeel mee doen.

• Wateennonsens

Dit ‘Platform’ levert goede informatie en vermaak.

Maar is niet bepaald onpartijdig! Als je geen vriendje bent of lid staat je naam nergens op de pagina's… Logisch, er moet ook geld verdient worden.

Dus…als je vriendje bent of gewoon lidmaatschap betaald of het waard bent om je ass gelikt te worden, word je naam genoemd als' de betere' of zelfs behoorlijke tattooshop.

Er zijn genoeg goede shops die niet genoemd worden op het ‘Platform’ waar ik aanzienlijk liever heen ga dan degenen die wernoemd worden of zelfs beheerder zijn van ‘het Platform’.

Leuk initiatief maar word het niet eens tijd voor een ONpartijdig ‘Platform’?

• paul

Ik sluit mij helemaal aan bij de vorige reactie van Wateennonsens.

Er staan ook artiesten bij die helemaal niet zo geweldig zijn en zeker vriendjespolitiek gebruiken om op deze pagina te komen.

Mensen kijk gewoon op de site van de shop waar je heen wil en als je dat aanstaat ga je daar gewoon heen volg je eigen smaak

Nationale tattoobond hetzelfde verhaal ik zie bij artiesten werk staan waar de tranen van in je broek schieten.

• kees

vindt ik ook staan shops by die nie eens ggd gekeurd zijn en zeer slecht zijn gewoon vriendjes politiek weg ermee met die site

• kees

oja het zelfde als de nationale tattoo bond zijn allemaal 2 de rang tattooeerders of lager de betere staan er nie eens by da zegt genoeg ook gewoon opdoeken heel de tattoo wereld is een grote vriendjes politiek nog viezer als het kabinet het zelfde met tattooconventie zitte gewoon mensen in de jury die werk van zijn eigen shop gaan beoordelen wtf

• Grumpy Old Dog

Kees,

ff voor de goede orde.

Een goedkeuring van de GGD betekent NIET dat iemand een goede tatoeeerder is.

Net zoals dat iemand aangesloten is bij de Tattoobond.

Dus je verwijten raken kant nog wal.

Wil je meepraten bedenk dan eens wat je allemaal wil uitkramen want tot nu toe is het volkomen kul wat je roept.

Stemminmakers zitten er al genoeg hier dus probeer een constructieve bijdrage te leveren aan discussies dat zou een gesprek wel wat makkelijker maken dan de dingend die je nu roept.

• Patrick

We hebben Tattooplatform opgezet omdat we alleen overzichten zagen van thuisprikkers, slechte shops en shops die allang gestopt zijn.

Het is een immense klus om alle shops na te gaan en daar zijn we nog druk mee bezig. We willen uiteindelijk een overzicht hebben staan van alle shops waar we onze ruim 40.000 bezoekers per maand met een gerust gevoel naartoe kunnen sturen. Vandaar dat we dit aan de mensen overlaten die er echt verstand van hebben. De betere artiesten zelf! We hebben inmiddels een 9 tal gerespecteerde artiesten die het werk van de shops beoordelen, zonder te weten om welke shop het gaan. Vriendjes politiek slaat dus werkelijk nergens op want je kunt zelf je shop aanmelden, waarna het door deze mensen bekeken word. mocht je er daarna niet tussen staan, zegt dat genoeg! Er moeten inderdaad nog veel shops beoordeeld worden en de betere zullen er allemaal tussen komen te staan! Negativiteit ontkomen we niet aan en krijgen we vooral van de “artiesten” die niet op het platform komen, maar de opzet word gelukkig door velen enorm gewaardeerd.

De betere shops krijgen uiteindelijk allemaal een vermelding op de regiopagina van hun provincie! En voor wie meer promotie wil, hebben we de mogelijkheid om een uitgebreide bedrijfspresentatie aan te schaffen.

• Patrick

het gaat ons trouwens niet om alleen geweldig goede shops. We willen in eerste instantie voorkomen dat mensen op “hygiënische” wijze verminkt worden!

We hebben destijds de koppen bijelkaar gestoken en hebben gekeken op welke punten je deze kunst vorm kunt beoordelen.

De artiesten die ons helpen kijken naar strakke lijnen, volle kleuren, mooie vloeiende schaduwen en kleurverlopen en creativiteit.

Het is absoluut onpartijdig want iedere shop kan zich gewoon aanmelden, waarna het werk bekeken wordt.

Als 7 van de 9 artiesten vind dat de shop de moeite waard is plaatsen we deze shop op de regiopagina.

Daardoor krijgen wij op den duur dat overzicht van shops waar ze weten wat ze doen.

Ik snap best dat sommige shops negatief zijn over het platform en roepen dat het partijdig is en nergens op slaat, omdat ze geweigerd zijn, maar gelukkig is het voor anderen ook een drijfveer om er op te komen.

Groeten en een donders fijne dag nog!

• Rick

Uiteraard mag iedereen een website beginnen over een onderwerp dat hij/zij leuk vind. Maar meer dan dat is het “tattooplatform” ook niet. Er wordt gewoon een paar cent verdiend aan advertenties en het plaatsen van shops waar naar mijn mening ook slechte tussen staan.

Maar ach, iedereen wil wat verdienen en als er shops zijn die geld willen uitgeven aan zo'n website, be my gast.

• paul

prikkers die bij de tattoobond zitten adverteren wel met de bond en die is alleen voor goede artiesten ( zo wordt verteld) dus grumpy doe zelf je huiswerk eerst voor dat je loopt te spuwen