stage plek gezocht

• christel

hoi mijn naam is christel ben 23 jaar..

ik wil heel graag gaan tatoeeren. ik wil het ergens leren om beter te gaan tattoeeren en dingen bij te leren. ben net begonnen met materialen aan te schaffen en ik heb een paar tattoos gezet bij mezelf en bij aantal andere mensen( tattoos heb ik gratis gezet)

ik teken zelf al jaren… zolang ik me kan herhinneren. ik wil echt heel graag hierin verder.. ik woon in gemert max. reis afstand 30 km.

Dus bijdeze, ik zoek een stage plek, hier omgeving max 30 km:)

alvast bedankt en hopelijk kan u mij verder helpen!!

• frankie

christel . lees het forum even door wat dit onderwerp betreft.

dan word je een stuk wijzer en je hebt meteen alle antwoorden.

• sander

christel , als je ECHT wilt leren tatoeeren moet je verder kijken dan die straal van 30 km denk ik .

gooi ook je goedkope chinese ebay setje weg (of je dure chinese setje van de groothandel) en hou op met mensen verminken , EERST leren en dan pas prikken.

maar van wat ik op je facebook gezien heb zou ik zeggen , zorg eerst lekker dat je 2 dochtertjes wat groter en zelfstandiger zijn zodat je meer tijd hebt.

werk aan je portofolio en heb geduld , tatoeerders krijgen dagelijks mensen over de vloer die willen leren dus je zult er met kop en schouders bovenuit moeten steken als je ooit bij 1 in de leer wilt.

je moet je ook afvragen gezien het aantal mensen dat wil leren tatoeeren , of er nog wel zoveel tatoeerders nodig zijn en of een eventuele shop nog wel levensvatbaar is.

dit gaat je alleen lukken als je er voor de volle 100% tegenaan gaat.

niet echt de meest positieve tips en kritiek die ik hierboven neerzet maar ook met de negatieve kant zul je moeten leren omgaan in deze branche.

succes en zet hem op.