waar kan ik het beste terecht?

• Jen

Hallo allemaal,

Omdat er zo verschrikkelijk veel tattoo-shops zijn en ik nogal specifieke wensen heb voor mijn eerste tattoo hoop ik wat antwoorden te krijgen van mensen die dit wereldje beter kennen dan ik.

Wie weet elke tattoo-artist echt goed is met het mixen van kleuren en details. Ik wil namelijk twee elfenvleugels die heel gedetaileerd en ik wil er veel kleurschakeringen in en dat wil ik niet door de eerste de beste laten doen Wie kan mij aanbevelingen doen?

Alvast bedankt,

MVG Jen

• eddie

Check even mijn kleur werk op www.bodyart-oudsluis.nl ik ben redelijk thuis in complexe kleur werk mijn voorliefde ligt ook in kleur realisme

groetjes Ed

bodyart oud sluis

• ta2danny

je kunt t beste zoveel mogelijk shops bezoeken en sites bekijken..dan zie je vanzelf wie voor jou de beste is…maar wat je ook doet en bij wie je m ook zet…niet te klein…als je veel fijne details wilt ,is een kleine tattoo niet geschikt en als je m heel groot neemt ook niet…je details moeten kloppen bij je tattoo…echt zelf ff goed gaan rondkijken,want een shop die ik goed vindt,kan iemand anders wel een mindere ervaring mee hebben.

• madblack

kijk eens op de site van markus

van

http://www.luxaltera.com/de/

dat is de absolute meester hierin

maar dat is mijn menig en het staat voor eeuwig op je huid

mvg

madblack tattoo

• dikke v dale

bedoel je misschien zoiets als het werk van alexander van tattoo jan te breda ? ff bij zijn werk kijken op hun site,greetzz

• Jen

dikke v dale, dat komt behoorlijk dicht in de buurt, dank je wel. Ieder ander bedankt voor zijn/haar reactie en meer tips zijn nog steeds welkom :)

• (}( Kitty ){)

Markus is idd heel goed! Maar je moet er wel een tripje Duitsland voor over hebben, want hij is alweer een behoorlijke tijd geleden terug gegaan naar Berlijn..