Goedkoop tattoo zetten

• Ivo

Kan iemand mij helpen om me te tatoeren voor een leuk prijsje. Ik heb het niet breed , maar wil graag getattoeerd worden. Gr Ivo

• zezel

als je ergens geen geld voor hebt dan moet je er ook niet aan beginnen , sparen dus.

met tattoo's zeg ik , doe het goed of doe het niet.

en wil je het toch , prutsers genoeg op marktplaats (en in sommige shops trouwens ook) maar kom dan niet hier janken dat je verminkt bent.

of dat je tattoo van uiterst belabberde kwaliteit is , of ontstoken is , of dat je hepatitus of een andere infectie hebt.

• alchemy tattoo

with me you don't risk to be mutilade or get any infection i've 90 hours diploma of infettivology,dermatology,and 8 years of expirience .. contact me and we will talk about it ..send me an i mail with your i mail adress and i'll send you some pct of my work …

ciao

Alchemy tatto

• harrie

mutilade ?

infettivology?

expirience?

i mail ?

een cursus engels is hier ook niet overbodig lijkt me !

• Resto

Ken je het eeuwenoude gezegde “ goedkoop is duurkoop” dit is 99% van de tijd een realiteit ;)

En nog eentje, die overigens niet vaak bij me werkt maar wel de waarheid is “ wie spaart, die heeft wat” ;)

• isabella

dit lijkt er meer op wie geen studio heeft is niet goed!!

ik val niet hieronder maar kom toch met de opmerking ,dat ik de laatste tijd veel goedkope tattoo's heb gezien bij onze klanten die

toch wel heel mooi en ook beter gezet zijn dan in een studio.

soms vragen studio's zulke hoge prijzen en dat in deze moeilijke tijd dat het te begrijpen is dat mensen met weinig geld ook een tattoo willen.

er is veel vraag naar de thuis prikker ,niet goed maar het is niet anders.

ik wijs ze ook op ziekte's en een ggd etc.maar dat laat die klant die weinig te besteden heeft niet dat plaatje wel.

wat een studio voor 150,- kost bij een zgn beunhaas 75,- en dat is een tas met boodschappen.

• isabella

hoi ivo,

wat is in jouw ogen goedkoop?

en wat wil je daarvoor hebben ,grote tattoo.kleine tattoo.

• m.a.

for harrie:

my god how stupid you are..you have nothing else to do then complain about other people?

do you understand that or is to unclear for you?

my english is for sure not perfect, but i'm sure enough, smart people, can get the point..probably not you..

for every body else:

i do work in a studio ..

• wie zoekt zal vinden

Nou Ivo, Isabella kan je dus aan een goedkope tattoo helpen. En we hebben hier ook nog een heel mooi lijstje voor je indien je wat meer keus wilt.

Allemaal reuze goed (lees duur) koop!

• isabella

of je leest mijn bericht niet goed of je wil niet lezen wat er staat.

zet je naam er gewoon bij ,pffff

we zitten in een rot tijd en ook de klanten met een smalle beurs willen graag een tattoo,nogmaals niet elke beunhaas is slecht!!

en ook niet elke ggd studio is goed !

ik zou hier zelf niet voor kiezen maar het is een gerichte vraag van iemand.

ik ga hier niet verder op in wijsneus!