floormanager met passie gezocht

• jix

voor een tattooshop in zuidoost brabant ben ik op zoek naar een vrouwelijke floormanager/piercer met passie voor deze zaken

ervaring is niet vereist

je wordt volledig opgeleid door ons

geen berichten hier plaatsen, maar alleen reactie naar:

mispunt@upcmail.nl

• Tamara Scheers

Beste Jix,

Na het lezen van je advertentie wiil ik graag reageren op deze functie.

Mijn naam is dus Tamara, ik ben 36 jaar en woon in Cuijk. Na het afronden van mijn HBO opleiding Commerciele Vormgeving ben ik werkzaam geweest binnen verschillende branches, maar vanaf mijn jeugd ben ik altijd al bezig geweest met vormgeving, hetzij in tekenen, hetzij in het ontwerpen en maken van aparte kleding, als het maar anders is als anders. Mijn interesses naast tattoos zijn basgitaar spelen, tekenen, het pimpen van meubels en het ontwerpen en maken van kostuums.

Door het meedoen aan verschillende exposities met mijn schetsen en pastelschilderijen heb ik een tijd geleden de aandacht getrokken van Maarten, eigenaar van Tattooshop Shades of Grey te Katwijk.

Hij heeft me onder zijn hoede genomen en van hem heb ik geleerd hoe je een tattoo ontwerpt, hoe je spullen reinigt, hoe je met mensen tot een ontwerp komt, kortom heeft hij mij laten zien hoe het er in een tattooshop aan toe gaat.

Referentie: Tattoo Studio Shades of Grey te Katwijk, Maarten 06-18220902

Ik heb een portfolio van mijn huidige werk, maar op mijn site http://banshee75.wordpress.com krijg je alvast een beeld.

Graag zou ik dan ook uitgenodigd willen worden voor een gesprek waarin ik eventuele vragen kan beantworden en we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij binnen de shop.

Met vriendelijke groet, Tamara

• jix

gezakt domme doos , er staat “geen berichten hier plaatsen , maar alleen reactie naar”…..email.

god wat kunnen sommige mensen lezen zeg…..NOT.

• dusss

domme doos???

ik wou eigenlijk ook een email sturen, maar na zo`n reactie denk ik dat ik het laat.

Wat een omgang met mensen… NOT

• oha

Heheh als je gewoon weigert op te letten en je eigen zin doet OF hiervan al onder de indruk raakt… Jullie gaan een opleiding in de tattoowereld dus niet trekken! Welkom!

Goed gedaan jix..! Aanpakken..!

• (}( Kitty ){)

Dit is geen “aanpakken”, maar gewoon respectloos met mensen omgaan. Het is idd niet echt een slimme reactie van Tamara, maar dat had ook op een normale manier gezegd kunnen worden. In de tattoowereld ben je met mensen bezig en als je niet met mensen om kunt gaan, kan je beter wat anders gaan doen! Dus… WíE is hier nu gezakt????

• Resto

@Jix,

Gezakt voor het plaatsen van een “vacature” het is heel normaal om erbij te zetten van welk bedrijf (tattooshop) je bent, en een upc mail adres? Lekker onprofessioneel, geen bedrijfsnaam, geen bedrijfs email en een trieste reactie op iemand die reageert.

Ga lekker ergens anders je tijd verdoen met je gare 2ehands shoppie ;)

• ik

mooi gezegd Resto,ik vind overigens dat jix zijn emailadres precies bij hem past

• ~~~~LIMBO RUUD~~~~

:S weinig professionele reactie, je zou bijna medelijden krijgen met je klanten.

• jix

ik kom niet vaak op deze pagina daarom vroeg ik om de reactie's te mailen

ik zie nu dat iemand anders een zeer ongepaste reactie geplaatst heeft zogenaamd in mijn naam

jix