Beste Jix,
Na het lezen van je advertentie wiil ik graag reageren op deze functie.
Mijn naam is dus Tamara, ik ben 36 jaar en woon in Cuijk. Na het afronden van mijn HBO opleiding Commerciele Vormgeving ben ik werkzaam geweest binnen verschillende branches, maar vanaf mijn jeugd ben ik altijd al bezig geweest met vormgeving, hetzij in tekenen, hetzij in het ontwerpen en maken van aparte kleding, als het maar anders is als anders. Mijn interesses naast tattoos zijn basgitaar spelen, tekenen, het pimpen van meubels en het ontwerpen en maken van kostuums.
Door het meedoen aan verschillende exposities met mijn schetsen en pastelschilderijen heb ik een tijd geleden de aandacht getrokken van Maarten, eigenaar van Tattooshop Shades of Grey te Katwijk.
Hij heeft me onder zijn hoede genomen en van hem heb ik geleerd hoe je een tattoo ontwerpt, hoe je spullen reinigt, hoe je met mensen tot een ontwerp komt, kortom heeft hij mij laten zien hoe het er in een tattooshop aan toe gaat.
Referentie: Tattoo Studio Shades of Grey te Katwijk, Maarten 06-18220902
Ik heb een portfolio van mijn huidige werk, maar op mijn site http://banshee75.wordpress.com krijg je alvast een beeld.
Graag zou ik dan ook uitgenodigd willen worden voor een gesprek waarin ik eventuele vragen kan beantworden en we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij binnen de shop.
Met vriendelijke groet, Tamara