nog niet ge-opent maar wel een keuring

• rockmonster76@hotmail.com

een goedendag,ik heb even een vraag,hoe kan je in hemels naam nog bezig zijn een shop te openen,maar wel al een nieuwe keuring hebben?

en nog een andere vraag,op de site ik geloof van de ggd of vwa.

staat de shop moet een certificaat hebben of de hygienne regels hanteren van de ggd,wat is het nu hanteren of in bezit hebben van.

• (}( Kitty ){)

1= Officieel mag je shop nog niet geopend zijn zonder goedkeuring, dus een goedkeuring hebben, maar je shop nog niet draaiend hebben, is heel goed mogelijk.

2= Je moet het certificaat hebben én hanteren.

hoi kitty

maar je moet toch laten zien hoe je werkt bij een keuring,dus hoe kan je dan werken als je shop nog niet in orde is.\het lijkt mij toch dat er niet verbouwt kan worden en met stof in de ronte dat je dan en tattoo gaat zetten en dan nog een keuring krijgt.

maar het zal mij ook niet verbazen dat het wel zo is,bij deze persoon die krijgt een keuring al ligt er stront in zn toko.

dus in principe staat het dus gewoon fout vermeld op de site van de vwa/ggd.

dit schept natuurlijk wel verwarring.

• (}( Kitty ){)

O, ze zijn nog druk aan het verbouwen? Ja, dat is idd heel raar! Je moet eerst alles op orde hebben, dan voor de keuring gaan en zodra je de goedkeuring binnen hebt, mag je je klanten dus pas gaan helpen! Hoe jij het nu uitlegt is in principe niet mogelijk.. ;)

• (}( Kitty ){)

Nog even over dat certificaat, het staat er niet zozeer verkeerd, maar wél onduidelijk. Het is nl niet de bedoeling dat je het certificaat wel hebt, maar verder lak hebt aan de regels. De bedoeling is dat je die ook wel echt aanhoudt. Je alleen aan die regels houden, is mooi, maar ook niet de bedoeling. Je moet bij een eventuele controle alle benodigde papieren kunnen overhandigen.

hallo het is dus bekend dat het bij de tattoo artiest die ik bedoel,niet zo nauw genomen word met ggd regels ,maar ondanks stapels en stapels aan meldingen krijgt hij gewoon zn keuring,ongeacht in welke plaats hij zit.

tevens bewijst zn eigen hyves dat hij dus gewoon bij mensen thuis tattoo,s zet zonder kabelsleaves en dat soort dingen ,dus ik snap er niks van.