tekenaar gezocht M/V

• latin-ink

Voor onze nieuwe shop in hartje venlo…

zijn wij op zoek !!!

naar 1 tekenaar M/V,, die hier zijn teken kunsten kan komen vertonen en zo lerend verder te komen in het vak .

Voorkeur kom wel een beetje uit de omgeving van venlo

je moet sociale eigenschappen hebben.

maar je kwaliteit van je werk is het belangrijkst.

mail je portfolio naar latin-ink@live.nl of tel 0777504552

vriendelijke groet, latin ink

je kan ons berijken op

open van

Ma 12 tot 19 uur

Di 11 tot 19 uur

Wo 11 tot 19 uur

Do 11 tot 21 uur

Vr 11 tot 19 uur

Za 11 tot 16 uur

http://www.facebook.com/tattoo.shop.latin.ink

http://latin–ink.hyves.nl/

www.latin-ink.nl de web site is over een week te vinden op internet

• Henkie

Sjonge jonge jongere heeee IN LoVinG Memery hahahahaahhaha sjonge jonge wordt steeds geker :p

• latin-ink

ja zeg dat wel , maar ja we zullen maar doen wat de klant wil he :)

• frankie

als artiest hoor je volgens mij je klanten erop te wijzen dat ze voor lul lopen met een verkeerde spelling ?

JIJ word erop aangekeken en een goede reclame is het ook niet voor je zaak.

komt ook nog bij dat die tattoo ook niet erg recht gezet is , hij zit hoger op de rechterschouder dan op de linker.

• (}( Kitty ){)

Mijn hemel…..::o Ik hoopte ff dat je een geintje maakte… Maar helaas! Het is overigens niet de enige spelfout die ik tussen de foto's zie….

• Romana

Als je heel goed kijkt zie je dat er wel degelijk verschil zit tussen de e en de o; er staat echt memory, alleen is t onduidelijker door dit lettertype……..overigens heb ik geen connectie met latin-ink maar als je iemand ergens op wilt attenderen moet je wel goed kijken, tog???

• Henkie

Ligt echt niet aan et lettertype bij de ene foto is et nog anders dan de andere hebben ze nog geprobeerd er wat van te maken… Buiten dat om niet echt kwaliteit tattoosn:'s gare bende logisch dat ze iemand nodig hebben en dan nog zeggen we leren je het vak wat wil je mensen leren dan ??? mischien tattooeren ze zelf net een maand hahahahaa

• Henkie

Hahhahaha en die met “youre”haahhaha is dat friesland of wat hahaaha youree hahhaa

• latin-ink

dankije wel romana :) blijkt dat ze hier het liefst mensen door de ziek willen hallen dat ze dan eerst zelf hun werk laten zien wat ze helaas niet doen , maar dus voor de mensen zonder leven , er zit een groot verschil tusen de E en de O :P

• (}( Kitty ){)

Aha… Dus blijkbaar kan je alleen zien of iets goed en foutloos gezet is als je zelf ook tattoeert?? En als je dat niet doet, leef je niet? Tsja… Keep on dreaming!

Overigens zit er idd een groot verschil tussen de O en de E. Normaal gesproken wel.