Ik zou graag willen beginnen als tatoeëerder en ben op zoek naar een soort van leerling functie in een tattoo shop rond Utrecht | Hilversum | Amsterdam? Ik heb altijd al getekend van kleins af aan en heb in de loop van jaren ook al aardig wat tattoos. Na een bezoek van de Tattoo Convention heb ik ook een set van guns gekocht en nu oefen ik een beetje op “fake skin” en merk al dat het aardig anders is dan op echt huid, heb namelijk ook al op mezelf geprobeerd.
Het liefst wil ik het van iemand leren die al jaren in het vak zit, maar dat is erg moeilijk. Graag zou ik ergens een soort van “stage” willen lopen, als leerling of iets dergelijks om dit zo snel mogelijk op te pakken en dit ook zeker tot mijn beroep te maken!
Ik zou mezelf even voorstellen, mijn naam is Sarina Meester, ben 23jaar en heb in het verleden MultiMedia Design gestudeerd maar merk dat het grafische gedeelte mij het meeste aantrekt.
Heb ongelofelijk veel “kleine” schetsjes op losse blaadjes met hierbij wat tekeningen ingescand: wwww.exquision.com/SarinaMeester_Schetsen.zip wat ik zowel heb getekend, mijn “grafisch” portfolio kan je ook online bekijken: http://www.exquision.com.
Hoop snel wat te horen!!
Sarina