meschien op zoek naar jou .

• latin-ink

Voor onze nieuwe shop in hartje venlo…

zijn wij op zoek !!!

naar 1 leerling M/V of all round tattoo artiest !!

Voorkeur voor artiest die uit de omgeving van venlo komt

je moet zelfstandig kunnen werken,en sociale eigenschappen hebben.

maar je kwaliteit van je werk is het belangrijkst.

mail je portfolio naar latin-ink@live.nl of tel 0777504552

vriendelijke groet, latin ink

je kan ons berijken op

open van

Ma 12 tot 19 uur

Di 11 tot 19 uur

Wo 11 tot 19 uur

Do 11 tot 21 uur

Vr 11 tot 19 uur

Za 11 tot 16 uur

• Ghostwriter

Amoes2@hotmail.com, Michel, Tattoo Artiest, Jean-Paul, Guen, Am en VELE anderen, ik neem aan dat jullie meelezen?!

GRIJP JULLIE KANS! kom op! niet allemaal tegelijk he.

• (}( Kitty ){)

Een leerling die zelfstandig kan werken….?

Succes!

• Tattoo Artiest

@ghostwriter…

Jij bent toch de beste hier???Gooi je zelf in het diepe jonguh!!!Kom op!!!

• Ghostwriter

@ tattoo art(r)iest

Ik geef alleen aan dat deze advertentie op jullie lijf geschreven staat.

Waarom moet jij dan weer zo triest reageren?! Ik bedoelde er verder niets mee maar dat jij het verkeerd opvat…tja, daar kan ik weinig aan doen he.

• Tattoo Artiest

Nou ja wie er triest is valt nog te betwijfelen,

Je komt in ieder geval erg dissend over op mensen die hier gewoon werk zoeken

en niet op hun luie gat willen zitten.

• corja

ja dat vind ik dus ook ga eens een keer werk zoeken of zo GHOSTWRITER ipv dat domme gezeik van je elke keer

steeds als er hier een forum staat moet jij negatief reageren en dan nog met een schuilnaam ook

als je een beetje vent bent geef je je eigen naam

je gedraagd je als een zielig kind en word hier zwaar uitgekotst net als nog een paar van die gasten hier zoals ene resto altijd commentaar maar hebben zelf zeeen van tijd om hier de hele dag te zitten janken om andermans berichtjes.

• Ghostwriter

@ tattoo artiest.

Ik zal de laatste zijn die iemand weerhoud om in een tattooshop te gaan werken. Nogmaals, als het dissend overkwam, ligt dit denk aan hoe jij dit intepreteert. Het was echt niet zo bedoeld.

Maar, wil je echt van je ‘luie’ reet afkomen, laat het solliciteren hier zijn, zet een porofolio in elkaar en ga actief naar een shop, ik wed je dat je sneller resultaat behaald. Geloof me, ik ben een ervaringsdeskundige op dit gebied.

@ Corja, Het is makkelijk om onder een schuilnaam mij af te zeiken, maar ik bedoel het niet verkeerd. Dat jou dat iq niet aankan, of dat jij een teer zieltje hebt, is niet zo zeer mijn probleem, maar ik wil graag even jou in en intrieste reactie van commentaar voorzien;

ja dat vind ik dus ook ga eens een keer werk zoeken of zo GHOSTWRITER ipv dat domme gezeik van je elke keer

ik werk, heel veel. dom gezeik? nee hoor, alles wat ik zeg of schrijf is ergens op gebaseerd, dat jou mening van de mijne af

vind ik heel normaal, daar zijn we mensen voor.

steeds als er hier een forum staat moet jij negatief reageren en dan nog met een schuilnaam ook

als je een beetje vent bent geef je je eigen naam

nee, niet steeds heb betere dingen te doen. Schuilnaam? tja daar is het een forum voor. Wie zegt dat jij Corja heet?

Maar goed, laat ik je blauwe kijkers op hun woord geloven. Ik ben Pieter, aangenaam.

je gedraagd je als een zielig kind en word hier zwaar uitgekotst net als nog een paar van die gasten hier zoals ene resto altijd commentaar maar hebben zelf zeeen van tijd om hier de hele dag te zitten janken om andermans berichtjes

Ik word niet persoonlijk, jij daarentegen wel. Dit is een open forum en ik mag mijn mening ventileren hoe ik dat wil. Ja ik hak soms met de botte bijl, maar ik geef ook graag advies en help zelfs daar waar nodig.

WAT?! wordt ik hier zwaar uitgekotst? weet je, ik zal er geen nacht minder om slapen.

dikke kus en een knuffel voor jou Corja. Om het goed te maken.

• Tattoo Artiest

@ghostwriter…

Ok je zal het niet zo bedoeld hebben maar idd zo heb ik dat geintrepeteert…

Even goede vrienden bij deze…

Portfolio heb ik zeer zeker ook en als er dan iemand reageerd op werk gezocht dan stuur ik hun een portfolio…

Ik werk op dit moment ook bij een hele goeie shop alleen xtra werk en inkomen is nooit weg.

• Resto

Ghostwriter Schreef:

——————————————————-

>

> je gedraagd je als een zielig kind en word hier

> zwaar uitgekotst net als nog een paar van die

> gasten hier zoals ene resto altijd commentaar maar

> hebben zelf zeeen van tijd om hier de hele dag te

> zitten janken om andermans berichtjes

>

> Ik word niet persoonlijk,

haha je word niet persoonlijk?Waarom begin je over mij dan? En ik geef kritiek dat is heel wat anders dan afzeiken en ten 2e, als je beetje verder leest dan je neus lang is zitten er ook genoeg positieve berichten van mij mja dat word altijd over het hoofd gezien he hahaha mja maak er niet zo druk om

Vind al weer raar dat er zo'n discussie ontstaat in een topic waar iemand naar personeel vraagt :S