@ tattoo artiest.
Ik zal de laatste zijn die iemand weerhoud om in een tattooshop te gaan werken. Nogmaals, als het dissend overkwam, ligt dit denk aan hoe jij dit intepreteert. Het was echt niet zo bedoeld.
Maar, wil je echt van je ‘luie’ reet afkomen, laat het solliciteren hier zijn, zet een porofolio in elkaar en ga actief naar een shop, ik wed je dat je sneller resultaat behaald. Geloof me, ik ben een ervaringsdeskundige op dit gebied.
@ Corja, Het is makkelijk om onder een schuilnaam mij af te zeiken, maar ik bedoel het niet verkeerd. Dat jou dat iq niet aankan, of dat jij een teer zieltje hebt, is niet zo zeer mijn probleem, maar ik wil graag even jou in en intrieste reactie van commentaar voorzien;
ja dat vind ik dus ook ga eens een keer werk zoeken of zo GHOSTWRITER ipv dat domme gezeik van je elke keer
ik werk, heel veel. dom gezeik? nee hoor, alles wat ik zeg of schrijf is ergens op gebaseerd, dat jou mening van de mijne af
vind ik heel normaal, daar zijn we mensen voor.
steeds als er hier een forum staat moet jij negatief reageren en dan nog met een schuilnaam ook
als je een beetje vent bent geef je je eigen naam
nee, niet steeds heb betere dingen te doen. Schuilnaam? tja daar is het een forum voor. Wie zegt dat jij Corja heet?
Maar goed, laat ik je blauwe kijkers op hun woord geloven. Ik ben Pieter, aangenaam.
je gedraagd je als een zielig kind en word hier zwaar uitgekotst net als nog een paar van die gasten hier zoals ene resto altijd commentaar maar hebben zelf zeeen van tijd om hier de hele dag te zitten janken om andermans berichtjes
Ik word niet persoonlijk, jij daarentegen wel. Dit is een open forum en ik mag mijn mening ventileren hoe ik dat wil. Ja ik hak soms met de botte bijl, maar ik geef ook graag advies en help zelfs daar waar nodig.
WAT?! wordt ik hier zwaar uitgekotst? weet je, ik zal er geen nacht minder om slapen.
dikke kus en een knuffel voor jou Corja. Om het goed te maken.