ik ken geen georgie !!
er staat bij de topic hieronder een mail van bell.
als je de achternaam weet van george dan ben je geen klant maar een insider die hem kent!
beetje flauw ,stop hiermee we hebben rust in almere en willen dat zo houden .
als je klachten hebt over je tattoo ga dan terug naar de studio waar hij is gezet ,wie weet kunnen ze het opknappen voor je .
lijkt mij erg als je portretten hebt die op smileys lijken,wat zo leuk is smiley is de bijnaam van george .
het verhaal gaat steeds meer op een hetze lijken tegen iemand!
groetjes!
nee ik ben geen insider ;hij heeft mij getattooeerd bij tattoo studio almere en zijn naam staat ook op dit prikbord met zijn achternaam erbij
dus vandaar die achternaam.
maar mijn tattoo heb ik later bij bianca in hilversum opnieuw laten zetten en dat was Perfect, als dat zijn bijnaam is zou ik toch maar eens te raden gaan als ik hem was.
het zag er echt niet uit ,en terug gaan kon niet want toen was george alweer weg en Bell werkte er toen ook nog en vertelde mij dat hij haar broer was en een vakman was ,dus ik vertrouwde dat maar had later spijt als haar op mijn hoofd.
het is zo'n 13 jaar geleden.
maar ga niet zeggen dat ik hem een oor aan wil naaien of dat ik hem persoonlijk ken echt puur alleen van zijn tattoowerk alias prutswerk.
groetjes johan
je had gewoon terug kunnen gaan naar de studio,george is een goede tattoo artiest maar als je als klant niet tevreden bent is dat een persoonlijke zaak.
om nou gelijk te zeggen dat het een prutser is gaat mij echt te ver.
wij horen zoveel aan in studio´s over collega´s iedereen heeft wel eens een klant die niet 100% tevreden is.
ik ken george ook nog van TSA en weet ook hoe hij werk en daar is niks mis mee.
om iets op een forum te plaatsen wat iemand zo kan schaden gaat mij te ver.
smiley is omdat hij een smiley lach heeft maar dat is voor insiders dus waarom moet hij daarover nadenken.
jij bent nu tevreden dat is het belangrijkste .
het is gewoon een prutser anders had hij moeten zeggen dat die totaal geen portretten kan zetten; daar had hij meer respect mee verdiend ipv zijn zakken te vullen met een kleutertekening.
ik ben nu tevreden ja omdat ik naar bianca's tattoosolution ben gegaan, en het heeft me 200 gulden extra gekost die ik eerst aan George heb betaald
btw ik was zwaar teleurgesteld en voelde mij aardig bedonderd als jochie van 22 toendertijd
maar ach laat maar isabella ,dit is het laatste wat ik erover heb gezegd.
prima in jouw ogen in jouw ogen is het een prutser,er waren toen nog 2 tattoo artiesten die jouw tattoo op hadden kunnen knappen dan had het je niks extra´s gekost.
jij klaagt liever buiten de deur en geeft er extra geld aan uit ,nogmaals het is jouw persoonlijke mening!
ik heb daar toen ook gewerkt en toen was er nog niks te klagen ,sinds die studio uit een is gevallen is er alleen maar gezeur.
elke studio heeft klanten die niet 100% tevreden zijn maar ga terug probeer er uit te komen .
i rest my case,ik hou niet van deze mentaliteit en ben er ook klaar mee,george stuur mij in een prive bericht via hyves je gegevens ,ik stuur dat dan wel door aan de studio´s.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?