werkplekje gezocht

• amoes2@hotmail.com

ik ben op zoek naar een werk plek voor de ma,di,woensdag ik heb een aantal jaren ervaring

wil je meer weten bel dan met 0167-500862 gr

• Resto

Serieus? Dit is hoe je jezelf verkoopt??

Misschien volgende keer is wat meer over jezelf vertellen en misschien een link naar je werk, misschien dat mensen dan willen bellen (of niet)

Zijn de mensen toch lui tegenwoordig!

• isabella

my god,het is ook nooit goed bij jou ,als je een link plaatst naar een werkplek dan ga je weer iemand uitlachen.

waarom is dit nou weer lui ,je kan ook zeggen wat ben jij onaardig!!!

• Resto

Ja wat nou? Wou je zeggen dat ik ongelijk heb?

Tig mensen die echt moeite doen om werk te krijgen, en dan komen er af en toe luie mensen die ff snel iets tikken en denken aan de bak te komen.

Als jij bij een bedrijf solliceert schrijf je toch ook niet, “ ik ben Isabella, heb nog wel een paar daagjes, bel maar als je werk heb” wtf hey, mja, blijkbaar deel jij dezelfde mentaliteit.

En geef mij maar is een voorbeeld waar ik geen gelijk had dan met kwaliteit, en ik lach mensen niet uit ik geef kritiek en als ik iets mooi vind vertel ik het ook(tenzij het echt slecht is zoals powertattoo bijv :P)

• isabella

kijk nou eens hoe onaardig je bent,ik ben het er ook niet mee eens en ik ben niet iemand die zo via een forum een plekje zou vragen.

je kan toch op een normale manier een reactie plaatsen,kijk nou eens hoe je tegen mij tekeer gaat!

je lacht mensen wel uit op een andere topic gaat het over een bepaalde studio en dan haal je ook iemand onderuit die je niet kent,staat dat stoer of zo?

maakt geen indruk op mij,waarom is is deze persoon lui ,zet dan neer je kan ook op een andere manier naar werk zoeken met meer info.

wat je nu doet is mij gelijk onder een kam scheren,moet je niet doen je kent mij niet dus oordeel niet!

• Resto

Nou sorry hoor dat alles niet overkomt alsof we in troetelberenland zijn, ik zeg dingen gewoon recht voor ze raap, ik heb nergens gevloekt dat vind ik al netjes vergeleken met sommige.

En waarom zou ik indruk willen maken op jou of wie dan ook hier???

Ik scheer jou niet over 1 kam ik gaf alleen een voorbeeld hoor en oordeel je niet ;)

• isabella

dat doe je wel lees je eigen bericht nou eens,ik ben niet degene die om werk vraagt.

niet iedereen heeft jouw mentaliteit ,jij wil recht voor zijn raap antwoorden prima.

ik ben ook recht voor zijn raap maar een stuk aardiger!!

je hoeft niet te vloeken om niet aardig te zijn ,waarom moet je lachen als het om een bepaalde studio gaat,lees een paar topics terug.

soms is het al flink om hier om werk te vragen of op een topic te reageren ,ik heb hier geen zin meer in negatieve energie.

• Isabella

Je bedoelt Bells? Veel mensen in de tattoowereld weten wel waarom zie maar de reactie erop, als je zou weten hoe en wat dan zou je me wel begrijpen. En ik ben niet iemand die makkelijk “ aardig” kan doen, net zoals sommige niet logisch kunnen nadenken :)

• isabella

ik weet over wie het gaat en ken de mensen persoonlijk,maar als een broer van …. een mail neer plaatst waarom moet er dan een lach komen,

deze man wil werk en ondat het de broer van is moet er gelachen worden.

ik ken deze man al jaren en zijn werk is goed maar krijgt gelijk een stempel!

de andere isabella

• johan

hoi andere isabella dat is toch die georgie die bij tattoostudio almere ook geprikt heeft jaren geleden.

nou sorry maar dat is wel de grootste prutser die ik ooit gezien wat maakt die vent een slecht werk zeg, vroeger bij de portretten van kinderen gezet nou een smiley is nog mooier wat een bende