Ik zoek tattooeerder Steve van Dalen / Clark

  • carolien

    Beste LS.

    Een tijd geleden ben ik getattooeerd door Steve van Dalen / Clark

    Hij heeft mijn getattoeerd, maar hij heeft zijn klus niet afgemaakt.

    Nu loop ik met een halve tattoo rond. Echt niet mooi.

    Ik wil hem graag spreken zodat hij een gedeelte van mijn geld teruggeeft.

    Ik heb er al wel volledig voor betaald.

    Wie oh wie weet waar hij is, zodat ik hem kan vragen om geld terug .

    gr Carolien

  • zezel

    als je zijn naam googelt komen er meer oplichtingszaken naar boven , of het dezelfde man is , geen idee ?

    hij word ook gezocht voor oplichtingen in de paardenhandel.

    het bestellen van spullen op andermans naam.

    lospeuteren van geld door zielige verhalen te vertellen.

    als je deze zoekt dan wens ik je succes , hij schijnt moeilijk te pakken te zijn als je alle verhalen leest die je op google vind .

  • stopstevenu

    Beste Carolien,

    Bekijk eens de hyves stopstevenu en dan zal je een hoop duidelijk worden.

    Deze man is een oplichter 1e klas!!

    Op deze hyves staan ook foto's van hem dus dan kan je zien dat het om dezelfde man gaat… 100%

    Ook staan hier enkele persberichten op van de laatste 2 weken waaruit duidelijk word wat er de laatste tijd rondom hem afspeelt.

    Vandaag komt er in de Gelderlander een nieuw artikel over Steve….

    Naar je geld kan je fluiten, ook is het aan te raden om 3 maanden na het zetten van een tattoo door deze man een bloedtest af te laten nemen.

    Hij is namelijk in een ver gevorderd stadium van een aids besmetting, hetgeen blijkt uit gevangenis gegevens….

    Via de hyvespagina kan je contact met me opnemen om je verhaal te doen en voor vragen……

  • Andre

    Ook opgelicht door Steve? Meld het op http://www.eerstehulpbijoplichting.nl voor advies en hulp

  • Fred

    ik heb gehoord dat Steve een flink pak slaag heb gekregen en vast zit.

  • John

    Zoek niet verder kijk in het Algemeen Dagblad van zaterdag 5 november op pagina 3 en je weet waar hij is.

  • zezel

    archief algemeen dagblad :

    Vorige week werd hij ‘van top tot teen afgetuigd’, waarschijnlijk door de gedupeerde shopeigenaren, schrijft het AD vandaag.

    Herinnering

    Met als doel een blijvende herinnering aan haar doodgeboren zoontje Ryan, liet Lisa Vrij (21) uit het Friese Beetsterzwaag zich tweeënhalve week geleden onder handen nemen door Steve van D.. Ze dacht een ervaren rot uit de tattoobranche voor zich te hebben, die voor niets de naam van haar overleden kindje op haar pols wilde zetten. ‘Hij vertelde ons dat-ie meerdere tattooshops in Amsterdan runde,’ aldus de boze Friezin. Van D. had in werkelijkheid geen enkele ervaring met tatoeëren. Hij maakte er dan ook een zooitje van. Vrij: ‘Het ziet er niet uit. Als ik ernaar kijk, word ik erg verdrietig. Iets wat zo belangrijk voor mij is, heeft hij helemaal verziekt.’

    'Gevaarlijke gek'

    Zij is lang niet het enige slachtoffer van Van D. De afgelopen weken sloeg hij als neptatoeëerder onder meer toe in Emmen, Nieuwleusen (nabij Zwolle), Leeuwarden en Franeker. Slachtoffers omschrijven de geboren Papendrechter als een ‘psychopaat’, een ‘gevaarlijke gek’ en een ‘meestermanipulator’.

    Het werktuig om te tatoeëren en de auto waarin Van D. reed, had hij gestolen van de twee eigenaren van een tattooshop in Nijmegen. Van D. papte met hen aan nadat hij in een Duitse gevangenis had gezeten met een bekende van het duo. Toen Van D. na zijn vrijlating eenmaal het vertrouwen van de twee compagnons - een man van 26 uit Druten en een 43-jarige vrouw uit Elst - had gewonnen, ging hij er binnen de kortste keren met hun spullen vandoor.

    Afgetuigd

    Vorige week kwamen de gedupeerde shopeigenaren hem op het spoor. Zij onderschepten hem op de provinciale weg bij Schelluinen. Van D. werd volgens een bekende van hem ‘van top tot teen afgetuigd’. Hij werd meer dood dan levend achtergelaten in een bestelbusje.

    Vermoedelijk belde de 43-jarige vrouw uit Elst zelf het alarmnummer, zij is direct op de parkeerplaats bij het tankstation in de boeien geslagen. Haar 26-jarige zakenpartner werd niet veel later ingerekend, net als diens 21-jarige vriendin uit Nijmegen, twee Nijmegenaren van 38 en 36 jaar en een 41-jarige inwoner van Ossendrecht. Van D. werd opgenomen in het UMC Utrecht, waaruit hij zondag is ontslagen. Vooral zijn gezicht was zwaar toegetakeld.

    Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM) wil niet meer kwijt dan dat het motief voor de zware mishandeling ‘ligt in de financiële sfeer.’ Ze wil niet ingaan op de vraag of Van D. nu wordt gezocht vanwege de diefstal. ‘We richten ons nu vooral op de mishandeling.’

  • L.S

    Zou jij mij misschien willen mailen of bellen?? Sweety-mii55@hotmail.com

    Je geld krijg je nooit meer terug, hij heeft inmiddels duizenden euro's van mensen weten te ronselen…

    Wel zou je aangifte tegen deze man doen! Dit zou zeker kunnen helpen, hoe meer aanklachten tegen hem hoe beter!

    Hij is (zoals verwacht..) alweer vrij gelaten en er zitten nu onschuldige mensen vast voor hem!!

    Groet L.S.

  • L.S

    @CAROLIEN -> Zou jij mij misschien willen mailen!? Sweety-mii55@hotmail.com

    Je geld krijg je nooit meer terug, hij heeft inmiddels duizenden euro's van mensen weten te ronselen…

    Wel zou je aangifte tegen deze man doen! Dit zou zeker kunnen helpen, hoe meer aanklachten tegen hem hoe beter!

    Hij is (zoals verwacht..) alweer vrij gelaten en er zitten nu onschuldige mensen vast voor hem!!

    Deze man is levensgevaarlijk en is hier al dik 20 jaar mee bezig..

    Politie doet er niks aan, wel is Tros opgelicht druk bezig met onderzoek naar hem…

    Steve van dalen, (Sjaak van dalen of/ Bastiaan van dalen) is in 2007 ook al in het programma geweest!!

    Groet L.S.

  • mop

    Steve vast??? Was het maar zo'n feest deed de politie en justitie maar wat! Meneer is vrolijk het zhuis uitgewandeld en loopt vrij rond een spoor van ellende laat deze man achter! Je heb echt geen idee