tattoo supplies

• Sixpack

hallo allemaal,

heb hier al enige tijd zitten lezen maar kan eigenlijk niet echt vinden wat ik zoek.

dus bij deze maar een vraag aan jullie.

wie leverd er in nederland goede kwaliteit tattoo supplies?en dan bedoel ik niet alleen machines en voedingen

maar ook transferpapier en inkt e.d.

het moet geen goedkope troep zijn want kwaliteit betaal je nu eenmaal.

Grtzz Sixpack

• freddie

bijna alle groothandels hier in nl verkopen chinese troep , ook al beweren ze van niet.

ga er maar vanuit dat als je zonder kvk inschrijving kunt kopen bij een groothandel , je teveel betaald voor goedkope shit.

er zijn er wel tussen die goede en GEKEURDE inkt MET keuringscertificaat verkopen maar daar houd het ook op.

let ook op dat er van veel bekende merken inkt chinese knockoffs bestaan (scream , iron butterfly , intenze etc.).

deze inkten bevatten industrieele lakken tot zelfs autolak aan toe , dit wil je echt niet in iemands vel spuiten.

zelfs 90% van wat je uit amerika besteld is afkomstig uit…..juist , china.

het is dan ook erg moeilijk te bepalen wie het echte en het beste spul verkoopt.

ik zeg dus , bestel lekker alles op ebay behalve je inkt en machines.

deze moet ik even kwijt : de rotary jackhammer is tegenwoordig nogal populair , laat me je vertellen dat dit een 100% chinees product is.

swiss maakt deze machine namelijk niet.

de enige echte namaak bestel je incl. verzendkosten op ebay voor €10,- , de verkopers hier zullen anders beweren maar geloof me je bent een dief van je eigen portomonee.

(dit geld trouwens voor 99% van de hier in nl aangeboden machines).

• sens

Helemaal eens met freddie (alweer 1?)

Maar, iemand die zich afvraagt waar je de priceless materialen haalt? Onder welke steen kom jij vandaan?? Dar is geen fatsoenlijk woord voor over… shame on you! Heeft iemand jou wel IETS bijgebracht of zoek je zelf naar methodes en antwoorden?

Koop je favoriete merken bij de maker! Gegarandeert geen fake, gegarandeert zoals jij dat wilt. Betaal je aanschaf, taxes, invoerbelastingen en je hebt de meest gewelige spullen! Allemaal aftrekbaar van de belasting….

• Sixpack

Oke freddie redelijk duidelijk,

maar waar moet ik dan wel zijn voor inkt en machines?(heb trouwens wel een kvk nummer)

grtzz Sixpack

• John

Wat een vreemde vraag , zo moeilijk is het toch niet om een goede supplieer te vinden.

Als je als artiest bezig bent lijkt het me handig om eerst een rond te kijken in plaats van deze vraag op een forum te stellen.

Koop gewoon een magazine als de Tattoo Patrol of de Tattoo Planet en je vind zo de juiste mensen zoals La Coresse of Cold-skin allemaal betrouwbare adressen.