Tattoo kreeft!!

• Huub

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een mooie getattoeeerde kreeft of iets dat met dit sterrenbeeld te maken heeft. Ik wil hier dan de naam van mijn kleindochter op de een of andere manier hier in verwerken bv een vaandel. Wie kan/wil mij op t juiste spoor zetten!!

• Ghostwriter

Ik.

tegen een vergoeding.

• Huub

Een vergoeding is natuurlijk geen enkel probleem ghostwriter, ben benieuwd!!

• Ruben

ik heb wel een getatoeerde kreeft liggen in de vrieskist. wil ik wel ruilen tegen een getatoeerde krab.

• Huub

Wat een ontzettende leuke humor rubje ik lig plat op de grond van t lachen!! hoe oud ben je, jaartje of 13 schat ik zo…Heb je er wel eens over nagedacht om er eventueel je beroep van te maken met zo'n grappige humor.

Weten je ouders dat je hier op dit pb bent? want je bent er eigenlijk nog veel te jong voor he!!

• Ruben

Ach ja op domme vragen krijg je domme antwoorden kerel.

Heb je er wel eens aan gedacht om aan je tattoo artiest te vragen of hij een ontwerp voor je maakt? Ken je geen goede artiest? Nou dan is stap 1 dus om die te vinden.

• Ghostwriter

Huub,

Geef me ff je email adres. regelen we het zo wel want ik heb natuurlijk ook n berg vragen aan jou voor dit ontwerp :)

• zezel

even “offtopic” , er maakt iemand een geintje , is het dan meteen ook nodig om zo te reageren?

geef elkaar een beetje de ruimte en durf eens je mondhoeken omhoog te trekken mensen , wees eens niet zo snel op je pik getrapt.

• (}( Kitty ){)

Ik vind jouw reactie anders een heel stuk kinderachtiger dan dat grapje…