Wanted

• Fred

Onderstaande heb ik op een ander forum gelezen.

http://www.hotforum.nl/forum/tattoo/555408/oplichter-actief-in-tattoo-wereld/

• Fred

LET OP!!! EN TRAP ER NIET IN!!!!

Kale, lange, magere man met bril doet zich voor als bekende tatoeëerder, deze man is pas enkele weken vrij en heeft bij een tattoo shop spullen gejat en hun huurauto van de zaak meegenomen!! BETR: FORD FIESTA, GRIJS, uit 2010 met het kenteken: 13LDR4

Ook blijkt uit gevangenis gegevens dat hij AIDS heeft!

Deze man gaat al jaren lang zo te werk en heeft al tientallen mensen zwaar opgelicht!!!

Deze man is vuurwapen gevaarlijk moet gepakt worden!!!nullnullnull

A

• fred

dussss….je neemt klakkeloos een bericht over van een andere site zonder het verhaal te checken ?

aan het bericht te zien is het een zwaar overdreven hoax of iemand die uit is op wraak.

het kan ook zijn dat het waar is , maar wie zijn wij omdat te beoordelen zonder verdere achtergrond informatie ?

• Fred

Ik heb het hier neer gezet om te laten zien hoe de mensen weer overdreven kunnen reageren en tattoo artiesten zwart kunnen maken. Oke dit had ik er even bij kunnen zetten sorry. Maar het is weer lekker makkelijk om iemand zwart te maken via het web.

• Fred

Dit gaat over een man die actief opgelicht heeft in de paardenwereld en nu dus de tattoowereld. Best wel belangrijk dat deze man bekend word gemaakt zodat er geen slachtoffers meer gemaakt worden, bezijdens of deze man kan tatoeëeren. Volgens mij is er in deze waarschuwing niks over zijn kwaliteiten gesproken. En dit komt uit een betrouwbare bron…

• Ruben

Fred je praat tegen jezelf doe dat even onder de douche ofzo

• (}( Kitty ){)

Ruben Schreef:

——————————————————-

> Fred je praat tegen jezelf doe dat even onder de

> douche ofzo

Whahahaha! Ik ben dus niet de enige die hier vraagtekens bij zet!

• freddie

hahaha :) 2 actieve fredjes hier , Fred met de hoofdletter die het bericht geplaatst heeft , en fred (ik dus) die vergeet dat ik normaal onder “freddie” post.

niemand is schizo hier dus :)

• Fred

En hier is de andere Fred, Probleem opgelost:p

• Fred Flintstone

Ja en ik ben de echte dus punt ;)