Gezocht: All-round tattoo artiest(e)

• Tilburg Ink Tattoo

Voor onze shop zijn wij opzoek naar een ervaren tattooartiest(e)..

Heb je interesse om ons team te komen versterken..

www.tilburg-ink.nl

• George Koch

Hoi

Kun je mij wat meer vertellen over wat je zoekt.

Als je meer over mij wil weten kun je ook bij mijn zus van Bells tattoo in Almere vragen.

groeten

George

• Resto

Bells Tattoo hahaha (:D

• corne

ja lachen he resto

bells tattoo pfffff

• bert

bells ja…… eerst samen met ze pa heel haarlem opgelicht en verminkt, en nu in ze eigen woonplaats almere

• Mendel

als je nog iemand zoekt kan je me mailen mendelbesemer@live.nl.

met vriendelijke groet Mendel

• isabella

doe niet zo flauw,

ik ken george persoonlijk en hij is inderdaad fam.van bells.

heeft niks met haarlem te maken en eerst zijn werk zien dan oordelen.

ik heb een tijd met george samen gewerkt in een studio en weet dat het een

vakman is.

george kiss isabella

• Bell

Beste mensen,

Ik ben Bel en ik heb nooit in Haarlem gewerkt. Adrie en Tommy wel, en die hebben zo slecht gewerkt dat het altijd druk was. Wel een beetje raar dan.

En jah, Tom werkt al jaren in Almere en heeft een wachtlijst.

Er komen mensen van buiten Almere speciaal naar hem toe omdat hij een goede tattooeerder is. Dat is niet omdat hij zo slecht is of mensen verminkt toch?

Als ik zelfs van een groothandel te horen krijg, goh jullie blijven het druk hebben ik hoor veel shop's klagen dan is dat niet omdat Tommy slecht werk zet of mensen verminkt lijkt mij.

George is mijn broer en die woont in Engeland. Daar woont een deel van onze familie en nu wil George voorlopig in Nederland wonen. Dat hij dan mischien in een reactie niet perfect nederlands schrijft zegd niets over de kwaliteit van zijn werk.

Ik hoorde van een collega ( ja je kan ook normaal met collega's om gaan ) over dit forum. Hier wordt MIJN naam genoemd , te grabbel gegooid die van mijn man en mijn zoon , Mijn broer wordt ook meteen in een hokje geplaatst.

Dit door mensen die blijkbaar de hele dag NIETS te doen hebben en dus maar op internet gaan speuren en kijken hoe en waar ze anderen kunnen afzeiken. De menen die het zo goed weten maar niet weten dat ik nooit in Haarlem gewerkt heb.

Dit is beneden ons niveau en we hebben er niet eens tijd voor al zouden we willen.

Sinds wij in Amere zitten worden er met grote regelmaat leugens over ons verteld. Wij weten echt wel waar dit vandaan komt. Het erge is dat dit regelmatig van mensen komt die zich geroepen voelen het voor voor hun shop (vrienden ) op te nemen, en de shop waar zij het voor willen opnemen vaak niet op de hoogte is van de trieste actie's van deze zielige mensen. Triest is het als je als volwassen man er zo graag bij wilt horen. Triest dat je de boel uitdaagd en dan excuses aanbiedt .

Wij houden ons niet met deze onzin bezig. We hebben een goed lopende tattoo shop en ieder die zo een grote mond over ons werk heeft is welkom om vrijblijvend eens naar het werk van Tommy te kijken. Daarna ben ik benieuwd of er dan nog zo negatief over Tommy geschreven wordt. Even voor de duidelijkheid ik bedoel hiermee dat iemand gewoon vrijblijvend komt kijken en niet hoeft te melden ik ben die en die etc. Het is dus niet de bedoeling mensen uit te dagen maar ik wil mensen laten zien dat je zelf een mening moet vormen en niet moet afgaan op verhalen die anderen vertellen.

Ik heb geen tijd om iedere week even te kijken op welk forum dan ook, dus als mensen willen reageren kunnen ze de shop bellen , mailen of gewoon langs komen om hun ongenoegen te besrpeken.

Vriendelijke groet en nog een fijne avond allemaal.

• isabella

lieverd,

ben het met je eens er staat nog een topic over jullie boven in ,erg flauw om collega´s in de rug te trappen.

wij kennen elkaar al jaren en ook george ,erg flauw om zo te praten op een forum .

het is toch te gek voor woorden dat je jezelf moet verdedigen tegenover anderen.

jullie hebben het altijd druk en hoor ook goede verhalen over tom ,sta erboven lieverd,kiss isabella