glow in the dark

• murat

een vraag,

is het mogelijk om een tattoo te laten zetten die alleen zichtbaar is onder blacklight?

zo ja ,weet iemand waar ik dat kan laten doen?

bvd murat

• Chriz

hej murat. bij mijn weten is uv inkt verboden in nederland en is er geen tattoo artietst die dit gebruikt. dit door gemichische stoffen die in de inkt zitten. deze zijn schadelijk voor je gezondheid. in duitsland mag het volgens mij wel maar durf ik je niet met zekerheid te zeggen. persoonlijk raad ik het je af. hoop dat je er wat aan hebt. grtz

• kobus

het word zeker wel gedaan en er is zeker wel goedgekeurde blacklite inkt voor de nederlandse markt. de inkt is van mileniuminkt de zogeheete mom,s nucleur collors. van deze collor reeks (7 of8) zijn er twee afgekeurd wegens vekeerde ingredienten maar de rest is goedgekeurd en vrij voor gebruik. en tattooshops en artiesten genoeg die het in huis hebben en ermee werken.

maar hou er wel rekening mee dat je de kleuren gewoon ziet alleen door middel van een blacklite tl gaat het oplichten.

groetjes ko

• ta2danny

ik ben er een beetje huiverig van…t licht op onder je huid..een soort straling dus…ik vraag me af of dat wel goed genoeg onderzocht is…ik werk er in ieder geval niet mee..groetjezzzzz..ta2danny