gezocht leer plek

• Guen

Hallo ik ben Guenaël, uit regio Amsterdam/ Haarlem. Ik ben 25 jaar oud.

Ik heb al me hele leven willen tatoeëren, en ga er nu ook alles aan doen om dat te bereiken.

Ik ben daarom op zoek naar een leer plek om te leren tatoeëren, heb al de nodige apparatuur in huis.

Ben je dus op zoek naar een ijverige leerling, die goed gebekt is! dan hoor ik graag van je!

greets Guenaël

• chriz

En daar is de volgende. als je echt zo graag wilt leere tattooere ga dan tattoo shops langs met je portfolio hier word je toch alleenm a uitgekafert.

suc6

• Guen

He chriz,

Heb ik een aantal keren gedaan, waarop ik ook een kort tijdje bij iemand heb geleerd, maar dat was niet iemand met een eigen shop dus dat werd wat moeilijk, maar

het was gewoon jammer dat de meeste werknemers in een shop niet de moeite nemen om je tekeningen te bekijken. Ik kan best wat hebben, kaf maar raak:P mij heb je er niet mee toch..

ben hier voor 1 doel en dat is contacten leggen! die me verder helpen met me doel!

gr guen

• tattoodude

tip 1 : gooi eerst je goedkope chinese tattoospullen weg , of je dit nu via ebay of 1 van de oplichtersgroothandels hebt gekocht.

tip 2 : vertel nooit dat je al spullen hebt en al zelfs aan het knoeien/klunzen/klooien bent geweest , dit word je namelijk nooit in dank afgenomen.

tip 3 : ga nooit op zoek naar een leerplek via een forum , dit lokt alleen maar verkeerde reacties uit en je bereikt er nul komma niks mee.

• chriz

Ik sluit me hier op aan. ik wens je in iedergeval suc6

• Ghostwriter

Beste guen,

Ik kan hier wel op reageren maaar er zijn mensen hier die vinden dat ik zeur, etc. etc.

Dus, laat de reacties even op je afkomen en trek je conclusies.

Ik heb een aantal topics terug een vrij lange uitleg gegeven over “het leerlingschap”. Ik hoop dat je hem vindt, zo niet, wil ik m je best n keer mailen.

succes

Ghostwriter

(afwachtend)

• Guen

Beste Ghostwriter,

Ik heb je topic niet kunnen vinden, en vindt alle reacties goed, dus je mag het me best sturen.

Ik verwelkom ook elke reactie!

gr guen

• guen

beste tattoodude,

Thx voor de tips, maar heb niet echt troep hoor, heb wel me research gedaan en heb wel ok spullen.

Buiten dat ben ik ook niet vreemd in de tattoowereld en weet ik dat men liever niet heeft dat ik spullen heb! Maar

kan er weinig aan doen dit is wat ik wil en daar ga ik voor.

In ieder gevel thx!

• ghostwriter

wat is je email?

• guen

g_k19@hotmail.com