Artist gezocht voor shop omg. Rotterdam

• ewout

Hi,

Wij zijn op zoek naar iemand die ons team kan versterken en ruime ervaring heeft met het zetten van tattoo's. Hij of zij moet in bezit zijn van een VAR verklaring en beschikken over een inschrijving van KVK en/of werkvergunning. Wij zijn een jong team en zoeken iemand die weet waar hij/zij over praat. Als je er wat in ziet om in de omgeving van Rotterdam ons wil komen versterken dan kan je contact opnemen met mij op tel.nr 06 24692053. Bij contact zullen we de procedure bespreken om portfolio en recente werkplekken te bespreken.

grt,

ewout

• dirk

hey,

eerst iets over jullie?

shop,website?

grtz

• ewout

Dirk,

Als je intresse heb dan moet je mij bellen en niet gaan zitten vissen welke shop het dan is! Als je aan al deze dingen voldoet wat hier boven staat en je heb ervaring dan moet je me bellen. Ik ben geen pannenkoek die een zaak begin zonder ervaring en nu iemand zoek die het mij moet leren. Ik heb het steeds drukker en ik wil naast nog 1 jongen die prikt er nog 1. En als jij mij bel en ik aan jou kan vragen waar je heb gewerkt en je portfolio kan zien zeg ik echt wel welke zaak het is.

• Resto

Beetje raar dit, heel normaal hoor om bij een vacature te vermelden om welk bedrijf dit gaat, tenzij je zo slechte naam hebt dat je niet wilt dat mensen weten welke zaak het is ;)

• dirk

ach ja,

was niet mijn bedoeling om iemand af te zeiken of zo.

dat doen er hier al genoeg,

mss ewout ga ik je bellen

grtz all

• (}( Kitty ){)

Ben ik helemaal met je eens!

• joop

de shop waar het om gaat is luky 13 ink barendrecht

vind hun werk niet super

maar dat is mijn mening

• resto

iedereen heeft recht op ze mening ;)

• ewout

Hi,

Ik zal voor iedereen hier even uitleggen waarom ik mijn nummer erbij zet en niet hier mijn zaak en/of mijn website erop zet. Luister ik heb helemaal niks te verbergen en dat mensen hier op dit forum (zoals Joop) gelijk gaan zitten dat het werk niet top is?? Dat is dus de reden dat ik het zo doet en niet dat ik hier mij door een stel mensen laat afzeiken omdat zij vinden dat hun werk wel TOP is. Ik zeg ook niet dat als je me belt dat je MOET werken bij mij maar dat als er een klik is dat je dan kan werken bij ons. En als je nou mijn werk niet top vind dan ben ik echt benieuwd naar jou werk Joop??? Of zit er achter Joop weer een jaloers thuisprikkertje die denkt dat hij voor 2 tientjes wel mooie dingen maakt?

• (}( Kitty ){)

Ik kan me jouw reactie voorstellen, maar kan me óók voorstellen dat mensen eerst willen weten bij wie ze gaan solliciteren en of het team ze aanspreekt…

En wat een ander over je werk zegt? Tsja.. eh.. boeiend? Zolang jij tevreden bent en je klanten ook, zou ik me over de mening van een ander niet zoveel aantrekken, eigenlijk..