Uitlopers in tattoo

• iwan wetzer

Ik heb een tattoo laten zetten op mijn borst faber cuisque fortunae suae in sier letters heel mooi tenminste dat was de bedoeling.

eeste dacht ik dat het bloed uistortingen waren en mijn tatoeerder ook maar naar 4 weken was het nog niet weg.

van de week life aan hem laten zien kan gebeuren op die plekken direct onder het bot en omdat ik afegevallen ben is mijn huid ruimer ja wat moet ik hier mee.

Zijn voorstel was om het ergste te laseren maar ik weet het niet meer.

hij heeft een mooie backpeace gezet op mijn rug en echt niks van te zeggen het is ook iemand met 20 jaar ervaring maar kom op zeg hij moet mij dan toch attenderen van luister iwan je bent afgevallen deze plek is nu een risico vollere plek voor dat hij aan het tattoeeren kwam zei hij mij nog dat ik er fitter en lichter en more in shape uit zag dus hij wist van mijn gewichts verlies af.

wat kan ik doen om toch tevreden in de spiegel te kijken.

weet nog niet hoe een foto bij te voegen

Groetjes Iwan.

• bert

wat lul verhaal van die artiest omdat je bent afgevallen.

• iwan wetzer

Okay Bert dat vondt ik ook maar ik zit er mee, heb je mischien een tip om dit aan te pakken.

• bert

vraag eens in een andere goede shop wat hun hiervan zeggen ; maar ik denk eigenlijk dat je er nog weinig aan kan veranderen.

heel veel suc6 grt bert

• Rutger

Laat is een foto zien van dit “meesterwerk” Dan valt er beter te bepalen wat er nog eventueel aan te doen is.

Niet om de artiest in te dekken, maar soms kan je er niks aan doen, dat iets uitloopt…..

• iwan wetzer

Ik wil best een foto toevoegen maar snap nog niet hoe dat moet.

Ik hoef ook geen schuldige aan te wijzen maar wil er gewoon het beste van maken als dat nog kan.

Voor mij was deze tattoo het begin van mijn front peace.

Groetjes

• Rutger

Haha, doe je best voor die foto, vaak is iets nog best op te lossen.

Maar voorlopig is het ook wel belangrijk om te weten of het aan de artiest lag….

Is wel leuk om te weten of hij verder mag/kan met je frontpiece natuurlijk……..

• iwan wetzer

Ze stelde voor om het geen wat mij het meest stoorde te laseren

Maar toen had ik mij nog nergens on verdiept!!!

Maar goed ik doe mijn best voor een foto dan wordt 1 en ander duidelijker.

Gr. Iwan

• iwan wetzer

Anders als je wilt geef mijn je email dan mail ik ff een foto.

• Rutger

Het is inderdaad een manier om (dure, pijnlijke en langdurige) laserbehandelingen te slijten…….

Maar daar word je meestal ook niet echt blij van…..

Ik zie je foto wel verschijnen, en meestal valt er wel iets aan te doen, maar laseren is wel echt je laatste redmiddel.