tattoo roermond

• kris

Bij deze wil ik even laten weten dat er een nieuwe shop is in Roermond.

Regelmatig gastoptredens, hou de site in de gaten,

grtz kris

• ghostwriter

Ik wil niet heel kritisch overkomen, maare…

welke site? wat is de naam van de shop?

• kris

inkparlor.nl

• corja

ik wil ook niet kritisch zijn maaaarrre dat ziet er niet echt geweldig uit dat werk van inkparlor

• tattoofan

ghostwriter waarom zoveel belangstelling voor dit onderwerp je zit bijna op elke prikbord vragen te stellen waarom,(td) vanwaar die belangstelling allemaal

heb je niets beters te doen dan de hele dag achter de prikbord te hangen o.jeeeeeeeeee nu komt resto nog om jouw te steunen en dit weer af te zeiken

zielig allemaal je zegt zelf dat je tattooerder bent X( heb je het niet druk of zo >:D<

• bert

ja weer die oervervelende ghostwriter die niet eens zijn eigen naam durf te geven

ga eens werk zoeken vervelend figuur en die andere bijdehandte zeikerd net zo 1 of andere resto

twee artiesten zijn het ja voor in het cabaret

• Ghostwriter

Beste Tattoofan en Bertje,

Tattoofan, ik wilde je eigenlijk een veeg uit de spreekwoordelijke pan geven, maar…dat jij AL die vragen stelt, kun jij niets aan doen. Kom eens naast me zitten leg je hoofd op mijn schouder en droog je krokodillentraantjes, ja. gut gut gut. arm ding.

Ome Ghostwriter heeft zoveel belangstelling voor dit onderwerp omdat hem dat gewoon veel intereseert, ja.

Als mij putdeksels geinteresseerd hadden, schreef ik wel op de putjesschepper.startpagina.nl he.

Wat? wil je je pluche knuffelbeer, ja pak hem maar.

Dit is een grote mensen forum, tattoofannetje van me. Dus hier worden veel vragen gesteld, soms moeilijk. Maar als het te moeilijk is voor je, hoef je toch niet boos te worden, met je voetjes te gaan stampen en te gaan huilen?

Ome Ghostwriter begrijpt je wel hoor.

Bert, dat jij geirriteerd raakt van een voor jou totaal onbekend persoon, dat raakt me diep, echt.

zoek hulp, nu het nog kan.

dikke knuffel Ghostwriter.

(begripvol)

• Chef

Het wordt gezellig druk in Roermond want er gaat nog een nieuwe studio open;

www.chefdetattoo.nl

• Draafpaard

Oh gezellig, tussen de hordes buitenlanders die Nederland invluchten om tattoowerk te verrichten, een Hollander die goud dacht te halen in 't buitenland…. Niks over je werk Chef! ;) Jammer dat Portugal 't niet is voor je…. Welkom!

• (}( Kitty ){)

Als iemand je zegt zijn shop en site in de gaten te houden, maar geen naam of link erbij zet, vind ik het niet zo heel vreemd dat daar vervolgens naar gevraagd wordt, hoor?