Thuis prikkers dit is juli kans

• willem

die zal je denk ik ook niet ontvangen ghostwriter je bent de grootste mislukking van nederland

• ghostwriter

“heb je interesse, voel je ,je aangesproken laat dan je mail adres hier achter dan nemen wij wel contact met je op”

staat in de openingspost, dus iemand begrijp hier zijn eigen post niet

@ willem.

ben ik de grootste mislukking? ghehe verklaar je nader…

• spekkie

@ghostwriter, heb je niks beters te doen ofzo?

overal alleen maar een beetje commentaar zitten leveren…

zet anders voor de verandering een keer je eigen naam/ toko hier neer en dan kijken we dan of je recht hebt van spreken…

er word hier een supermooie kans geboden om in een goedlopende zaak aan het werk te mogen, immers anders kwam er ook geen 2e vestiging (zie eerste bericht)

dus geef mensen die serieus op zoek zijn naar werk een kans en hou je er anders gewoon buiten

• willem

kijk ghostwriter daarom ben je een mislukking

je hebt commentaar op iedereen en alles en dat allemaal achter je schuilnaam

geef je eigen naam eens vrij als je zon grote jongen bent.

MISLUKKELING

• ONBELANGRIJK

beste ghostwriter

wij hebben jouw 2 x een bericht gestuurd om te reageren tot op heden hebben wij nog niets van jouw ontvangen

waarom reageer jij niet op onze mail ik ben de gene die deze post er op heb gezet hoe bedoel je ik begrijp mij eigen post niet

voor de duidelijk stuur je werk maar naar dit adres dan tattooconventie@hotmail.nl dan kijken we even naar je werk .

of ben je geen tattooman ,waar ben je bang voor, er heb maar 1 persoon gereageerd op onze oproep en gemaild.

wat wij niet begrijpen als je deze prikbord beetje leest vraagt heel Nederland waar kan ik het vak leren bla bla bla wordt er een keer een post geopend waar wij naar mensen vragen en tot mij grote verbazing reageert er bijna niemand op waar zijn die mensen allemaal nouw krijgen ze eens de kans WORDT ER NIET REAGEERT .

ghostwriter Schreef:

——————————————————-

> "heb je interesse, voel je ,je aangesproken laat

> dan je mail adres hier achter dan nemen wij wel

> contact met je op"

> staat in de openingspost, dus iemand begrijp hier

> zijn eigen post niet

>

> @ willem.

> ben ik de grootste mislukking? ghehe verklaar je

> nader…

• ghostwriter

@ spekkie.

Jij vriend, jij maakt een niet al te slimme indruk.

Ik doe zoals wordt gevraagd in de openingspost en vraag me hardop af waarom ik nog geen email krijg.

Vervolgens ben ik de zeurpiet…begrijp mij niet verkeerd, maar ik heb..sorry, had, oprecht interesse.

@ willem.

eat shit and die. :)

misschien is willem ook niet jouw echte naam…

dan maar een mislukkeling, so be it.

• ONBELANGRIJK

: Thuis prikkers dit is juli kans

Gepost door: ONBELANGRIJK ()

Datum: 29 augustus 2011 12:51

beste ghostwriter

wij hebben jouw 2 x een bericht gestuurd om te reageren tot op heden hebben wij nog niets van jouw ontvangen

waarom reageer jij niet op onze mail ik ben de gene die deze post er op heb gezet hoe bedoel je ik begrijp mij eigen post niet

voor de duidelijk stuur je werk maar naar dit adres dan tattooconventie@hotmail.nl dan kijken we even naar je werk .

of ben je geen tattooman ,waar ben je bang voor, er heb maar 1 persoon gereageerd op onze oproep en gemaild.

wat wij niet begrijpen als je deze prikbord beetje leest vraagt heel Nederland waar kan ik het vak leren bla bla bla wordt er een keer een post geopend waar wij naar mensen vragen en tot mij grote verbazing reageert er bijna niemand op waar zijn die mensen allemaal nouw krijgen ze eens de kans WORDT ER NIET REAGEERT .

ghostwriter Schreef:

——————————————————-

> @ spekkie.

>

> Jij vriend, jij maakt een niet al te slimme

> indruk.

> Ik doe zoals wordt gevraagd in de openingspost en

> vraag me hardop af waarom ik nog geen email

> krijg.

> Vervolgens ben ik de zeurpiet…begrijp mij niet

> verkeerd, maar ik heb..sorry, had, oprecht

> interesse.

>

> @ willem.

> eat shit and die. :)

> misschien is willem ook niet jouw echte naam…

> dan maar een mislukkeling, so be it.

• Resto

Wat zitten jullie nou te zeiken tegen ghostwriter? Flikker gewoon op met dit soort posts, thuisprikkers dit is jullie kans, promoot thuisprikken ff lekker.

Je had ook gewoon kunnen posten tattoo artiest gezocht, geen ervaring vereist of iets dergelijks ipv zo idiote post!

En waarom word hier niet gezeken op de mensen die hun zaakjes goed geregeld hebben? Vraag je dat eens af wanneer er kritiek word geleverd op iemand ;)

• ghostwriter

dank je Resto.

• Richard

Mijn mail adres is: richard_lod@hotmail.nl

Gr Richard