Thuis prikkers dit is juli kans

• ONBELANGRIJK

voor een goed lopende shop in Drenthe die wil uitbreiden zoeken wij nog mensen die interesse hebben voor dit vak wij vragen geen 10 jaar ervaring of wat dan ook

onder de thuisprikkers zitten best wel goede mensen die wat kunnen en willen leren de meeste van ons zijn ook zo begonnen . wat wij zoeken is een persoon meisje ,jongen maak niet uit, die minimaal 4 dagen in de week in een shop kunnen gaan werken, heb je enige kennis heb je doorzettings- vermogen dan is dit juli kans, je wordt verder opgeleid in een bestaande shop ,nee je hoef er niets voor te betalen het enigste wat wij vragen is liefde voor het geen wat juli graag zouden willen doen , en willen worden . heb je interesse, voel je ,je aangesproken laat dan je mail adres hier achter dan nemen wij wel contact met je op . wie we zijn is nog niet belangrijk, op deze prikbord wordt er toch een hoop commentaar geleverd door personen die denken dat ze er verstand van hebben en alles beter weten en sommige forums niet Serieus worden genomen terwijl ze dat wel zijn , en dat door dat gezeik er mensen zijn die zich daar door laten beïnvloeden om niet te reageren op een bepaalde oproepen die hier worden geplaatst .we weten nu dat er een hel los breekt op deze advertentie dus wij reageren daar gewoon niet op THUIS PRIKKERS DIT IS JULI KANS .

ps. het email wat hier opstaat is fake daar kun je niet op reageren .

• ghostwriter

opdeachtergrond@gmail.com

laat maar eens horen dan…

• Tj

Mijn email adres: tattoo4life@hotmail.com

• stef

ik zou graag in een tattoo shop wiilen werken

ik heb al wat ervaring maar kan nog genoeg bij leren.

als jullie willen zou ik wat van mijn werk naar jullie kunnen mailen

van tattoo's die ik heb gezet en van me tekeningen.

groet stef.

• chrizzz

Hej daar, ik zou graag in iedergeval langs willen komen om mn portfolio te laate zien. Heb al het 1 en ander gezet onder begeleiding van een erkende artiest. Jammer genoeg heeft zij geen plek in de shop voor een leerling. Ik teken veel en heb er alles voor over om een goede tattoo artiest te worde.

Grt Chrizzz

email. chrisniessink@hotmail.com

• mike

leuk zo'n belasting meneer of een ggd meneer……

gewoon alle gegevens doorgeven aan deze “onbelangrijk” persoon….

morgen tat2eer je niet meer omdat je spullen ingenomen zijn en je n boete van weet ik veel aan je reet hebt

• ghostwriter

hmm, kheb nog geen mail ontvangen.

• freddie

mike Schreef:

——————————————————-

> leuk zo'n belasting meneer of een ggd

> meneer……

>

> gewoon alle gegevens doorgeven aan deze

> “onbelangrijk” persoon….

>

> morgen tat2eer je niet meer omdat je spullen

> ingenomen zijn en je n boete van weet ik veel aan

> je reet hebt

dit zou eindelijk wel eens de oplossing kunnen zijn , zo kom je wel van een hoop prutsers/zwartwerkers en frauderende uitkeringstrekkers af.

• onbelangrijk

stef wat is je email staat er niet bij

stef Schreef:

——————————————————-

> ik zou graag in een tattoo shop wiilen werken

> ik heb al wat ervaring maar kan nog genoeg bij

> leren.

> als jullie willen zou ik wat van mijn werk naar

> jullie kunnen mailen

> van tattoo's die ik heb gezet en van me

> tekeningen.

>