“ervaren” tatoeëerder gezocht!

• Gerrit

Rick Schreef:

——————————————————-

> Volgend jaar te openen.. Hoezo goedlopend dan :S

>

> ja dit is echt geloofwaardig tattooplatform my ass

Beste Rick,

Je moet echt eerst leren lezen voordat je die misselijke grote bek van je opentrekt.

Door types als jij ben ik (en velen met mij) hier niet meer te vinden. Over alles heb je wat te zeiken.

Ik volg het Tattooplatform een beetje, omdat ik vind dat die mensen serieus, fanatiek en goed bezig zijn om eindelijk eens een goed informatief iets neer te zetten.

We zien toch dagelijk mensen die zo verneukt zijn door shops (die niet op Tattooplatform staan, haha) dat het gewoonweg niet meer te herstellen is.

Tuurlijk zal hier eens een shop tussen staan waar mensen slechte ervaringen mee hebben, meld dat dan en ga niet lopen zeiken! Zo komen ze verder.

Als mensen wel wisten naar welke shop ze zouden moeten gaan, werden hier niet zoveel vragen gesteld als, welke shop is goed in dit, welke shop is goed in dat, wie heeft ervaring met …, ik zoek een shop in regio…. Toch?

De mensen van Tattooplatform werden benaderd door een shop uit het noorden des lands, of ze wilden helpen zoeken naar een tatoeërder, omdat die shop graag een 2e vestiging zouden willen openen in Overijssel. Vandaar die oproep. En gelijk die misselijke grote bek weer openen! Ik wil es kijken of ze geen “SIMPELE ZIEL.STARTPAGINA.NL” kunnen maken, met een enorm prikbord, waar mensen als jij de hele dag lekker je ei kwijt kunnen en elkaar kunnen afraggen. Misschien dat dan hier het niveau ook weer wat stijgt en de serieuzere mensen weer een beetje terugkomen.

Ik snap werkelijk niet dat sommige mensen zo reageren op een kwalitatief goed overzicht, waar veel mensen iets aan kunnen hebben.

Gelukkig zijn er velen die er net zo over denken als mij en gaat die website erg goed volgens mij, ze zijn niet voor niets gevraagd om dit ook voor België op te zetten.

Ik hoop dat je voortaan eerst es nadenkt en als je dan nog niks zinnigs te melden hebt, gewoon uitlogt!

• Rick

Wie is hier nou de mongool. Overijssel ligt niet in het noorden grapjas. Zorg jij nou maar dat je een beetje op tijd naar bed gaat, dan maak je je misschien wat minder druk over je tattooplatform ghaha. Wat een slechte site.

• big anonimous

ja,ja Rick geef mij 2 tot 3 maanden tijd en dan praten we wel even verder;)

Gr

Big Anonimous

• Mark

Om welke shop gaat dit?