Iemand ervaring met deze shops?

• misstree

Ik ben al een poos aan het oriënteren wat betreft tattoo shops. Ik ben uitgekomen op Bunker tattoo, Dragon Tattoo of Tattoo Mick. Ben inmiddels bij Bunker geweest, maar had daar niet echt “de klik” met de artist. Besloten om daar dus niet mijn tattoo te laten zetten.

Heb Dragon tattoo gebeld en werd heel netjes te woord gestaan en had er ook direct een goed gevoel bij. Voordeel is dat ze inloopdagen hebben waarbij je dus niet te maken hebt met wachttijden en over al hun artists heb ik goede verhalen gehoord. Weet dat ze prijzig zijn, maar dat zijn die andere ook allemaal. Heb het er graag voor over, wil echt een mooie strakke tattoo (is mijn eerste ;)).

Over Tattoo Mick heb ik ook veel goede verhalen gelezen, maar verder heb ik daar nog geen contact mee gehad.

Wie heeft ervaring met Dragon Tattoo of Tattoo Mick? Positief of negatief? Hoor het graag!

(Wil een kleine tattoo op de binnenkant van mijn pols met 3 letters door elkaar.)

• Ghostwriter

Bunker en Dragon zijn toch de meest bekende en zetten prima werk. Maar het kan inderdaad zijn dat je met een shop of artist geen klik hebt…

Ik zou, als ik jou was, gewoon eens contact opnemen met Tattoo Mick en dan je keuze maken om eens langs te gaan.

succes

• (}( Kitty ){)

Tattoo Mick werkt ook niet op afspraak, geloof ik.. Hij maakt in ieder geval wel hele mooie dingen!

• Linda

Zelf heb ik meerdere tattoo's laten zetten bij Mick waarover ik zeer tevreden ben.

Als ik jou was zou ik zeker eens binnenlopen.

• Swansea

Mick is een goede………..dus op naar Dord…:)