kijk dit

• joost

wat vinden jullie van deze tattoeerder?

• zonnig

Prachtig dat spammen… Dit is een gastartiest in een shop in Didam, Milosch. Die is geregeld in andere shops in nederland te vinden dus niks bijzonders…

• zonnig

Ter aanvulling; Ik vind het werk van die Joost vele malen minder goed en is mij zichtbaar dat hij in de stijl van Milosch iets heeft gevonden waarmee hij het gebrek aan lining en kleurkennis heel goed kan verbergen.

Er is wel een learning curve aanwezig dus ik hoop voor de shop in Didam dat Milosch heel geregeld blijft komen en Joost er ook veel van gaat leren.

Ik hoop dat dit een beetje overkwam als opbouwend kritiek…

• joost

jij bent vast heeeeeeeeel goed. mag ik aub wat van jou zien? gr joost

• zonnig

Nee Joost, Ik ben heel bescheiden… Ik stel mijn werk open voor kritiek van mensen die ik persoonlijk ken en maak geen gebruik van fora om mijn shop te promoten. Maar geloof me maar op mijn woord, ik ken mijn zwakheden.

Voordat je verder in de aanval gaat, jij pocht met het werk van Milosch om heel expliciet jouw eigen shop te promoten. Geen probleem, je doet correcte vermeldingen…Maar uiteraard word er ook gekeken naar jouw werk want Milosch zit niet fulltime in Didam.

• joost

geen probleem. ik ben geen milosch. maar doe mijn best. gr joost

• zonnig

Dat heb ik ook behoorlijk aangegeven in de aanvulling geloof ik, Joost.

Learningcurve… Ik heb een technisch oog en zie wat ik aangaf.

Mischien een leermomentje; als je je shop promoot met je gast artiesten en de open vraag stelt….Dan kun je allerlei soorten antwoorden krijgen!

Nogmaals, ik ken mijn zwakheden maar mensen vinden onze shop wel door de goede recensies. De kritiek was eigenlijk meer gericht op het promoten van je shop op basis van Milosch z'n werk. Ik heb ook een aantal dijken van collega's en gastartiesten die geregeld in mijn shop de geweldigste dingen neerzetten maar dat betekent niet dat ik mijn aandacht laat verslappen op mijn eigen werk en mijn gastartiesten naam laat maken voor mijn shop. Gastartiesten komen en gaan en collegas ook. Jij betaalt de rekeningen dus je zal in tijd van crisis ook je talenten moeten laten gelden.

Anyway, ga zo door… Spendeer je tijd op een krukje achter Milosch! En leer dat toepassen in je eigen werk!

Groeten…***