Tattooartiest, piercer, leerling!

• billie

Versterking voor in de tattoo en piercings shop! tattooartiest(e), piercingdeskundige en mischien een keigoede leerling(e)

We zoeken een allround artist die zelfstandig kan werken. Zowel voor piercings als voor tattoo.

We zoeken GEEN: Flashtatoeerders, golddiggers, halfervaren mensen, egos of mensen die niet weten dat je geen loon krijgt

Heb je interesse wil ik graag je werk bekijken en oordelen. Er word alleen gereageerd via mail: target="_blank">benzai-ten@live.nl

Dus hier posten heeft geen zin!

• Ghostwriter

Ik neem aan dat dat stukje over dat je geen loon krijgt, gaat over de “keigoede” leerling?

• billie

A) een leerling zou schoolgeld moeten betalen… Dus correct geconstateerd.

B) waar denk jij dat de rest geld aan verdient? Die krijgen ook geen loon maar werken keihard voor de centen. Geen werk, geen geld…

Wist je dat al?

• Jeroen

Ik zou graag willen weten waar je shop zit dan? heb intresse om als leerling aan de slag te gaan namelijk heb al een flinke portfolio opgebouwd inmiddels!

• Ghostwriter

Billie, ja toevallig wist ik dat. Ik ben zelf namelijk leerling bij een tattooshop :)

• billie

Top, dan weet je wat je te wachten staat

• Rebel

Ik ben een piercer met 8+jaar ervaring maar het zou makkelijk zijn als je ons verteld waar je shop gevestigd is :)

• Mikey

Zal wel niet veel soeps zijn anders had ie het er meteen bijgezet…

• Resto

ghostwriter is een leerling ja hahaha dat is ook wel te zien aan de rotzooi die je maakt niksnut

• Paul

Alles oudere (bi) man heb ik de volgende vraag aan uw deskundige.

Ik draag graag een cock=ring, om deze méér op zijn plaats te houden zou ik hem graag “vast”zetten, ik bedoel;

bij de overgang van onderbuik naar het begin van de penis zou ik graag een piercing laten zetten in de vorm van een klein ringetje/oogje waar de bovenzijde van de piercing doorheen kan.

Nu hoor ik dat “uitscheuren” veel c.q vaak voorkomt. Is zo'n plaatsing mogelijk ?? Hoor graag van u en wáár kan zoiets plaats vinden ? Eventueel kan een 2e ring aan de onderzijde van de balzak geplaatst het geheel NOG beter vasthouden./!

Ik woon in het Gooi, bij wie kan zoiets gebeuren ??? Vrgr ('n geile oude bi-sexuele Bejaarde.)

Paul