vingerafdruk

• ad

Wie kan er een vingerafdruk die gemaakt is van mijn overleden moeder op mijn borst tattooeren.

Graag iemand die dit al meerdere malen heeft gedaan en waarvan ik eventueel ook resultaten van kan zien.

Ik woon in het midden van het land maar kan door heel nederland komen voor de goede tattoo

m.vr.gr. ad

• Ghostwriter

hou er rekening mee dat die niet op ware grootte gemaakt kan worden, maar enorm vergroot moet worden.

• ad

Dat zou jammer zijn als dat zo is maar heb al meer van deze tattoo's gezien die op ware grootte waren gemaakt vandaar dat ik het via deze weg probeer om een artiest te vinden die het op ware grootte kan zetten

• Ghostwriter

Ow, maar het is ook mogelijk. Alleen de lijnen in een vingerafdruk op ware grootte is zo klein, over 3 jaar zie jij niet meer dat het een vingerafdruk is, maar een zwarte vlek.

Maar, het was gewoon n advies.

succes ermee.

• tatt

http://www.tattoostudioshadesofgrey.nl/Gallery/AlbumTZ/indexTZ.html

• ad

dank je ghostwriter

ik ben gewoon benieuwd naar ieders mening en ervaring

heb al sinds 83 tattoo's en toen een van de eerste dunlijnige van een zwarte panter en die staat nog steeds goed strak en duidelijk

en als hij alleen vergroot gezet kan worden om duidelijk te blijven tja zetten die tattoo

het gaat mij om de betekenis erachter

zo heeft elke tekening bij mij een diepere achtergrond dan gewoon iets laten zetten

maar dat is bij de meeste mensen zo volgens mij

• (}( Kitty ){)

tatt Schreef:

——————————————————-

> http://www.tattoostudioshadesofgrey.nl/Gallery/Alb

> umTZ/indexTZ.html

Die is ook behoorlijk vergroot.. Ik wilde de vingerafdrukken van mijn dochters op mijn arm. Maar omdat hun vingertjes toen nog heel klein waren, moesten de afdrukken heel erg vergroot worden om de lijnen goed zichtbaar te krijgen. En dan nog was de kans heel erg groot dat de lijnen in een paar jaar dicht zouden lopen, dus die afdrukken zijn er nooit gekomen.. Maar mocht ik ooit nog iemand treffen die me kan garanderen dat ze mooi blijven… ;)

Succes met je zoektocht, laat je het weten als je iemand vindt? Ik vind het nl nog steeds een heel gaaf idee..

• Ghostwriter

@ tatt

Die tattoo is en behoorlijk vergroot en ziet er niet echt als een vingerafdruk. En da's niet voor niets :)

@ad

Wat is de gedachte achter die panter uit 1983 dan? :)

• ad

De gedachte van die panter is omdat ik in die tijd bij de zwarte panter divisie zat in militaire dienst en we hebben met heel veel mannen dezelfde tattoo genomen die tijd.

verder heb ik een uit de hand getekende ketting rond mijn bovenarm ten teken van eindeloze liefde en op mijn schouderblad heeft mijn zoontje zijn eigen naam geschreven toen hij zes jaar was

leuke gedachte toch ?

Mijn vrouw heeft tattoo en mijn oudste zoon (van 28) heeft er meerdere zo ongeveer van zijn tenen tot in zijn lies toe en daar word nog aan gewerkt

tja verslaving he die dingen haha