Verwijderd!
of je het nu bij tattoostart . lev , tattoo internet of 1 van de vele andere groothandels hebt gekocht …..
ik kan je zo vertellen dat je er zo 350,- teveel voor hebt betaald met of zonder bon hahahaha die verkopen allemaal die chinese shit.
zelfs wat je uit amerika , australie of engeland haalt is 99% uit china.
zelfs op marktplaats komt maar 1 x in de 3 maanden een echte tattoomachine voorbij.
de machines die bij die zogenaamde kits zitten of die je los kunt kopen , koop je op ebay al voor €6,- tot hooguit €15,- !!!
het ergste lach ik om de verkooptruuk : “de kenner weet wat het kost” of “professionele set” om zo de onwetenden geld af te troggelen.
surf voor de gein al die “groothandeltjes” eens af en ga dan eens op ebay kijken , dan weet je hoe je genaaid word!!!
You're basically right. But this is false: “zelfs op marktplaats komt maar 1 x in de 3 maanden een echte tattoomachine voorbij.” You are wrong with this. There's a guy from Rotterdam, who sells quality machines on Maarktplaats, professional ones, from Rick Saveria, Workhorse Irons, Tyler Mson, etc. They aren't even expensive, 180-200 a piece. Otherwise of course, a tattoo machine set for 470 or so, is definately a chinese crap. Sorry for writing in english.
Jammer dat je hier niet een normale reactie kunt krijgen!!!!
Ik plaats hier een oproep en krijg meteen van dit soort antwoorden, maar voor een beginner is dit een prima en goed werkende set, is niks mis mee!
Als ik de advertentie kan verwijderen ga ik dat zeker ook doen!
Iedereen erg bedankt voor de antwoorden!
op welke tattoo forum je ook zit . je zal overal zulk commentaar krijgen.
en de enige goede beginners set is een set goede ballen tussen je benen om shops langs te gaan met je tekenwerk.
degene die een setje aanschaffen hebben meestal de ballen verstand niet van tatoeeren maar na hun 1e oefenvel zitten ze meestal wel vrienden en familie te verminken.
zo openen er de laatste jaren ook steeds meer legale “shops” met tatoeerders die pas een half jaar terug hun setje gekocht hebben , je zal er maar naar buiten lopen met zo een gedrocht op je lichaam.
vandaar dat er op elk tattoo forum zo heftig word gereageerd op zulke aanbiedingen.
en wat rakker zegt , de groothandels ( 9 van de 10) verkopen dezelfde goedkope chinese troep als op ebay.
Hoi,
Ik heb ook een tattoo set gekocht voor 119 euro. De set was kwalitatief goed en ik ben er blij mee. Waarschijnlijk komt de set uit China zoals je zei maarja de prijs was zeer aantrekkelijk. Dus prijs en kwaliteitsverhouding zit wel goed!
Link voor belanghebbende:
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/515164924-exclusieve-tattoo-set-20-kleuren-2-pistolen-zie-adv.html?return=&fta=eNpNU1tuGzEMvMsCzbfeErXwFXqFgJKo1KhTG9lNYjTI3UtyAzR%2FoxFFDkck1lw%2Ftlrq8vpyeXzDy7asfIS63C8n%2BzC2036tdr3s9e%2F5tm5zbHy67dWsz7f65%2FWZXs59%2Ff1ed9z36%2FWHMxvt63U7V%2FdwfuIEt9vryTzcrtver4NOvrgoBUJdbvhEy3rmdFv1dTkPrQyer3xDa%2BLEu6VWupnmbltyHkiZ0HH2ux3gIqBjBsgjFQYpl9wCA%2BzB%2BPYtmNpsEAaDbvoocDBhaMzAgEFBHj0qKB45GAk6DL3q01ut3qEcwlqIx%2FPeIE0B2GPLCjJX0xjftKgwoJkhQ7ff%2BmImUNc8JU57ML5YfpXi8Dmq%2BDTKSAdw%2FmAMHV2kTqh6YkhJn3saRWN8J6vifbBZngPAINXjeun63JnsVLMNNMRMBLSdBEyToiTEYUuRGExsuuRBbofkKicDuX8xUvT%2FNzFDkTvtwxvSoghsazlATFKr8N94sQXZyuQF5GFNO2IsaPXkcPgDOAQNNpRURvAli5loZ2na4CSapCPRhpPeYWQLeDDFShfsf4%2FKNAdJqgPO2KaCaFBjSmHVAjJ62w5gopbIEEmnLvYeRBh4d7iRuGkvCsEgy1VgY8YDuCEJywwBJSH7n%2BIBwpxZ3UAyYmaBQk4B%2F7v%2BjoyGmMmAM6ECmqq5ON4DcycWOhLoTWmkia2FJMYXE6kIyGQCia48UnL6gc1PdSVjCkPMyMBzpDElo45q5nkM4mWOoU3NE3qPQdbV8ubu1xuO7fFCf572X7LRQfa4Ls94f5Ql570e1THn6oLvy%2FrzC74tK1ZTPz4%2F%2FwHDYmTO&fta_ind=4&fs=1&thumb_click=1
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?