Ringvinger tattoo

• Harrewar

@ta2danny().

Dank je voor je verhelderend meedenken.

Ik ga nog lekker bij mijzelf en persoonlijk met een tatoeëerder te rade of ik dit echt wel wil, heb niet zoveel zin in een verminkte vinger waar ik de rest van mijn leven naar moet kijken.

Groeten,

Harr

• joyce

Ben benieuwd of je la iemand hebt gevonden waqnt ik wil zelf ook een ringtattoo, maar krijg aldoor nee te horen.

• corina

@ta2danny

wanneer een ringvinger gaat uitvloeien gebeurt dit dan meteen of zelfs na jaren

mijn si ajeren geleden gezet en lijkt mij steeds meer door te vloeien

gaat dit door zodat ik over jaren een grote vlek heb of hoe gaat dat?

• ta2danny

dat verschilt per persoon..iedere huid is anders,maar een priegelige tattoo op een vinger kan soms al gelijk vloeien.ik heb nog nooit gezien dat t na jaren ging doorlopen…maar t zou kunnen…er zijn ook mensen die na jaren een allergische reactie krijgen,maar dan hebben ze meestal wat onder de leden.

groetjes..ta2danny

• Resto

Ik had ooit een goeie maat op wow die harrewar heette, ik kan je zeggen, tattoos op vingers slijten snel en moet je regelmatig bijhouden, als dat niet uitmaakt vooral doen :)

• stefan

heb zelf me trouwdatum in griekse cijfers aan de binnenkant van me ringvinger laten zetten bij Dirty Harry Alphen laten zetten.

Geen klachten over uitlopen maar vervaagt idd wel sneller dan tats op andere plaatsen..maar zoals eerder gezegd, vaker laten bijwerken.