Ringvinger tattoo

• Harrewar

Hallo beter geïnformeerde dan ik.

Vanwege mijn werk is het niet handig om mijn trouwring te dragen, denk aan blijven haken etc.

Ik heb dus het plan opgevat om een tattoo op mijn ringvinger te laten zetten en ben al surfend op dit forum terecht gekomen.

Natuurlijk heb ik alles tot en met 2006 doorgespit en alle voor en tegens tot mij laten doordringen.

Mijn vraag aan jullie is: Wie weet en heeft ervaring met een prikker die ook vingers tatoeëert in Noord-Holland?

Alvast bedankt voor het meedenken en alle antwoorden…

Harr

• ••••Debje••••

misschien tattoo Bas uit Den Helder?

• Harrewar

@ Debje,

Zijn foto's zien er goed uit, weet je misschien ook of hij ook vingers doet/gedaan heeft?

Ik ben namelijk vooral op zoek naar mensen die ervaring hebben met een vingertattoo en die mij ook een artiest kunnen aanraden.

Kom zelf momenteel nog niet verder dan Latka in Opmeer. Die heeft wel 1 (een) hele foto van een vingertattoo op zijn site.

Groeten, Harr

• ••••Debje••••

nee sorry, dat weet ik niet. De rede dat ik zijn naam geef, is dat ik zeer tevreden ben over zijn tatoeerwerk. Je kan hem altijd mailen.

succes

• Harrewar

@ Debje,

Ik heb zijn site al even bekeken, ziet er goed uit en ik ga hem op zeker in mijn achterhoofd houden.

Ook voor verdere tattoo's (Heb nog een behoorlijk project in mijn hoofd).

In elk geval bedankt voor de reacties en het meedenken.

Harr

• ta2danny

hallo daar..er zijn natuurlijk tattoeerders die t kunnen ,maar t niet willen..ik doe t ook liever niet,omdat vingers erg lelijk kunnen worden..t hoeft niet,maar t kan en dan zit je ermee…dan moet er alsnog een ring over.De binnenkant van je vinger zal waarschijnlijk ook niet gedaan worden,omdat dat er heel snel uitloopt en-of vervaagt.

Goed over nadenken…veel succes..vriendelijke groet..ta2danny

• Harrewar

@ta2danny()

Een tattoo kan op elke plek op je lichaam toch lelijk worden, kun je mij vertellen waarom het risico op een vinger extra hoog is.

Is dat vanwege de belasting op het vel na het zetten, dus schoonmaken, zonlicht etc. Of is dat omdat het velletje op een vinger wel erg docht op het bot zit?

Zou je dit risico kunnen afvangen door de inkt er wat dieper in te prikken?

Alvast een prettig weekend toegewenst,

Harr

• ta2danny

hallo daar…neeeeeeeeeeeeee..aaahhhhhh..juist niet dieper prikken…dan komt er op zo´n dun velletje zeker een uitloper….hou er rekening mee dat je vingers altijd in beweging zijn en dat de huid daar aan de bovenkant vrij dun is…extra kwetsbaar dus..als je t doorzet..hou t ontwerp simpel…detail op een vinger loopt vaak dicht..succes..vriendelijke groet..ta2danny

• Harrewar

@ta2danny,

Ik zat aan onderstaande tekst te denken. in elk geval de N.I.R met golfjes links en rechts.

Heb ik nu wat onmogelijks in mijn hoofd?

4ever ~ N.I.R. ~ love

• ta2danny

ik zou m niet bij je zetten,nee..dat moet allemaal,plus golfjes op 1 klein vingerkootje gezet worden…doe maar niet..maar ik denk dat je dat beter ff met de tattoeerder van je keuze kunt bespreken..in persoon,want hij of zij zal je vingers willen zien en t formaat van je tekst…groetjes..ta2danny