Professioneel webdesign voor shops

• Mike

Ik kom regelmatig lelijke websites tegen van tattooshops met slechte navigatie en gratis gastenboekjes met de bijbehorende reclame.

Ik ben professioneel webdesigner en heb een aantal websites ontwikkeld voor tattooshops. Indien er hier shops zijn met een verouderde of zelfs helemaal geen website, laat dan even een berichtje achter met je e-mail. Kan eventueel ook in ruil voor een tattoo aangezien ik een groot liefhebber ben.

• x

ook in flash?

• No.pain

Een flash tattoo of een flash site .

lolzzzzzzzzzzzz

misschien een beetje flauw, maar er zijn net als tattoo artiesten een heleboel wannabee webdesigners / developers.

Beide hebben een kvk-tje en dragen misschien netjes belastingen af.

Maar het zegt niks over hun juiste werk en wat betreft de rechten op de inhoud van in dit geval dan de site.

Is de site te zien in alle browsers en de laatste 2 versies van dat browse systeem?? Search optimalisatie ed ook up 2 date??

Een site maken en online houden is geen kattepis tenslotte en vergt uren aan tijd.

Heb je alles zelf aangeleerd of heb je daadwerkelijk een afgeronde opleiding genoten als developer? etc etc.

dat moet je als klant als je een designer inhuurt wel goed regelen allemaal. Werk het bureau met originele software of illigale?

Open source zoals bv Joomla. Dat laatste is al zo achterhaald en totaal niet (meer) professioneel nl.

Zit bij de designing ook een hosting met 24 uurs service ? Downtime garantie ???

net als bij de tatts is good work not cheap…………..

• x

thanks no pain. ik ging er ook al van uit dat het weer shit zou zijn. vandaar dat ik ook maar gelijk vroeg of dat hij ook in flash kon dan hoor je meestal niet veel meer hehe. en idd geen reactie.

• Rebel80

Wel, ik ben het niet helemaal eens met jullie.

Ten 1e, als je verstand hebt van seo dan ga je al geen flash site nemen, flash sites kunnen er interactiever uitzien maar voor seo is het shit plus de klant die vaak weinig verstand van computers heeft kan de site niet makkelijk up to date houden.

Ten 2e, ik heb ook geen opleiding er voor gevolgd en mezelf alles aangeleerd en mijn sites zien er toch wel beter uit dan die van mensen die ff zelf snel een site in elkaar flansen.

Ten 3e, open source blog software kan je nog steeds zelf creatief mee bezig, wordpress is ideaal voor cms (zodat de klant zelf alles up to date kan houden)ook gerenomeerde bedrijven gebruiken nog steeds joomla en wordpress als basis cms.

Ten 4e, Meeste design bedrijven of freelancers hosten niet op hun eigen servers dus de service is afhankelijk van de host die je kiest.

Een site die ik met een wordpress backend gemaakt heb is www.tattoobar.nl .

Me eigen site www.rebelshouse.nl heeft nog wat kleine foutjes hier en daar waar aan gewerkt word maargoed, ik kom ook regelmatig fouten tegen op sites die door prof bedrijven zijn ontworpen :)

• Mike

Meneer X, flash is voor mij geen probleem, de prijs komt echter wel hoger uit. Normaal gesproken raad ik het klanten altijd af om flash te gebruiken zodat de ook daadwerkelijk goed gevonden wordt in zoekmachines.

Maar goed, mijn aanbod staat nog steeds voor mensen die daadwerkelijk serieus geïnteresseerd zijn. Ik denk er alleen niet altijd aan om op dit prikbordje te kijken dus kan even een paar dagen duren voordat er een reactie van mijn kant komt.

• x

mmmmmmmm ok had ik niet verwacht! mijn excuus. needles-tattoo@live.nl mail me maar.