Jan Traa weg bij FU?

• Ridder

Hallo,

Is Jan Traa weg bij Fu? Ik wilde net een sleeve laten zetten door hem, maar op de website is hij niet meer te vinden…

Weet iemand waar hij is?

En heeft iemand suggesties waar ik anders een japanse sleeve kan laten zetten? Ik heb al wat rondgekeken, maar wel in Eindhoven. Bij Dragon moet je 6-8 maanden wachten op Greg.. mij iets te lang. verder nog tattoo Arie, zijn sleeves zien er overigens er goed uit. En nog Tattoo Lines (een vrouwelijke tattoo artiest).

Iemand ervaring met hen?

Verder nog in Helmond bij rice. Welke artiesten werken er nog meer bij rice dan alleen hijzelf?

Waar raden jullie mij aan om een japanse sleeve te laten zetten? En weet iemand ook het uurtarief?

• devil

als je wil weten waar jan zit kijk dan ff op de site www.1312tattoo.com

volgens mij is dit van jan traa

suc6 verder met t zoeken

• peter

www.tattooganesh.nl in eindhoven

een goede artiest voor een betaalbare prijs

• Ridder

bedankt voor de reacties. Wat betreft de website van Jan Traa.. daar kom ik weinig wijs uit. Ganesh ziet er wel oke uit, maar ik vind dat tattooarie mooiere tattoos zet. Hoelang zit ganesh er al>? Weinig info op de site…

Iemand ervaring met Arie?

• mkak

ridder,.. volgens mij zit hij op jou niet te wachten…. je kunt gewoon naar FU..

• Ridder

mkak Schreef:

——————————————————-

> ridder,.. volgens mij zit hij op jou niet te

> wachten…. je kunt gewoon naar FU..

Hoe kom je daar nou bij? Hoezo zit hij niet op mij te wachten? Hij kent me niet eens…Elke tattoo-artiest zou het toch vet vinden om een vet stuk op iemand neer te zetten?

• ?????

Kijk gewoon ff bij deze pagina en dan rondom eindhoven en loop er gewoon is ff binnen .En kijk hoe ze werken en vraag dan het uren tarief,en meestal zijn er ook wel mensen met tattoos hoe ze gezet zijn en dan kan je altijd een conclusie maken bij wie je het wil laten zetten .sterkte er mee

• Ylsza

Heb gehoord dat Jan voortaan bij Makkies Tattoo zit

• peter peterfaas@chello.nl

Dat klopt.

makkies tattoo

floraplein 13

asten

• devil

als je graag wil weten waar jan zit ga eens kijken bij makkie in asten

na mijn weten zit jan daar nu tewerken