Tattoo over een litteken

• Christel

Hallo Allemaal

Ik heb ooit eens kiste late weg halen op mijn rug, dit is nu een litteken en en een soort deuk in mijn rug van een paar cm

Mijn vraag was kan men over dit litteken tattooeren , of pakt dit niet. graag jullie mening erover

Grtjes Christel

• infidel

het lijkt me het beste dit toch even in een shop te gaan vragen, dan kun je het litteken meteen laten zien en zal de artiest je gelijk op de juiste manier informeren.

op een forum als dit krijg je 100 verschillende meningen en ben je nog geen steek verder :).

dus ….OP…..naar de shop !

• (}( Kitty ){)

Ik heb het ooit eens gevraagd aan Errol van de Inkstitution.. Heb een litteken om mijn navel en wilde dat dus ook bedekken met een tattoo. Het kán wel, maar het is niet simpel aangezien littekenweefsel stugger is dan gewone huid. De kans op onderhuidse uitschieters is vrij groot, werd mij verteld. Errol durfde het niet aan (ik wilde nl ook nog hele dunne lijntjes) en verwees me door naar Dave Crom, toen ook werkzaam bij de inkstitution - rotterdam, die er een heel mooi en fijn hartje omheen heeft gezet.. Superstrakke lijnen en geen één uitschieter.. :D Dave heeft inmiddels samen met Erik (in diezelfde tijd een collega van hem) een eigen shop “Black wolf” in rotterdam…

• ta2danny

hallo daar..elk litteken is anders…eerst ff laten zien in de shop van je keuze…sterkte..groetjezzzzzz