haar op de armen

• laura

heyhey

jip ik ben een vrouw maar eigenlijk heb ik best wel zichtbaren haren op me armen.. nu zijn het nog mooie zachte haren ..donkerblond..

maar ik vraag me af hoe dit zit nadat de tattoo is gezet? ik vraag me af net als bij je benen of de haren dan niet donkerder en harder worden…

of zal dit niet na 1x al zijn..?? ben namelijk niet van plan om mijn armen te blijven scheren O.o

mvg laura

• (}( Kitty ){)

Nee, die blijven gewoon licht en zacht! Ik heb 2 full sleeves en scheer mijn armen wel regelmatig, gewoon omdat ik dat mooier vind, maar die haartjes komen (gelukkig) niet dikker, stugger en donkerder terug.. Dus na 1 keer scheren zal dat ook echt niet gebeuren, maak je geen zorgen! ;)

• laura

bedankt voor je reactie ^^

• (}( Kitty ){)

Geen dank, graag gedaan hoor! ;)

• Shadowstar

het stugger en dikker terug komen van geschoren haren is 1 van de grootste fabels aller tijden. Ze kunnen dikker aanvoelen omdat je de haar na het scheren hebt “afgetopt” en de bovenkant dus vlak is in plaats van een toelopende top. Voor het gevoel is dit dus stugger/harder. Om een haar daadwerkelijk stugger en harder terug te laten komen, of donkerder gekleurd, moet je je hele genetische opmaak laten veranderen, en dat is meer iets voor de film, of je moet onder invloed van hormonen veranderen.

De fabel zal door dat laatste wel ontstaan zijn.