tatoeage bijwerken

• Wil

Hoi,

Ik heb in februari 2011 een hele mooie tatoeage laten zetten in Thailand waar ik super tevreden mee ben. De tattoo artiest staat heel goed aangeschreven en heeft vele mooie kunstwerken gemaakt. Ik heb de kop van een tijger tussen het bamboe op mijn linkerbovenarm. Helaas begint het wit in de kop terug te lopen qua kleur. Dit vind ik echt jammer maar nogmaals dat is het enige minpuntje. Ik kom er nooit mee in de zon. Nu had ik het idee om de tatoeage te laten bijwerken. Ik ben bij twee zaken in Rotterdam geweest maar je wordt bijna de zaak uitgelachen en absoluut niet serieus genomen. Ze geven als argument dat het wit in een tatoeage altijd verdwijnt en dat je dan maar maar diegene moet gaan die hem gezet heeft. Ook al wil je er gewoon goed voor betalen om je tatoeage waar je echt blij mee bent weer 100 procent te maken men heeft geen interesse.

Heeft iemand advies of een goed adres in de buurt van Rotterdam waar je wel normaal wordt behandeld

Thanks anyway voor de reactie.

Groeten

• shanks

hoi wil , de tatoeerder uit rotterdam heeft helaas gelijk , wit blijft nooit wit maar word heel snel wat geelachtig.

je kunt het elke 2 maanden wel bij laten werken maar dat heeft weinig nut.

het beste is dat je het laat voor wat het is en er niet aan gaat lopen klooien.

dit is misschien niet het antwoord wat je zou willen hebben maar helaas is het zo.

ik zou zeggen , geniet van je tattoo zoals ie is.

veel tattoofun en groeten.

• (}( Kitty ){)

Wit kan absoluut gewoon wit blijven hoor.. Mijn vriend en ik hebben allebei tattoos waar wit in is verwerkt en dat is al jaren wit! Ik weet van iig 1 shop in Rotterdam dat ze de laatste tijd mensen wegsturen met de boodschap dat iets niet mogelijk is, of zinloos omdat ze er gewoon geen zin in hebben.. Wat best zonde is want het is een goed bekend staande shop. Kom eens langs bij Cute Karin aan de Oppert 298 in de Gorilli store, ik weet zeker dat zij je kan helpen! Zeker als je even uitlegt waarom je het niet kan bij laten werken door de artiest die je tattoo gezet heeft..

• Wil

Hoi Kitty op jouw advies naar Cute Karin geweest en wat een geweldig advies. Een vakvrouw pur sang en erg vriendelijk. Ze luistert naar je wensen en komt dan met een goed advies. Zij heeft de tatoeage onder handen genomen en het ziet er weer gelikt uit.

Nogmaals bedankt hier heb ik wat aan gehad en wanneer er wat nieuws op mijn lichaam gaat komen ga ik zeker weer naar haar terug.

Groeten

Wil.

• (}( Kitty ){)

Hey Wil, wat leuk dat je nog wat laat horen! Karin vertelde me al dat je langs was geweest, ja. Fijn dat ja tattoo nu weer helemaal perfect is, veel plezier ervan!