realistische tattoo, wie is er het best?

• Shadowstar

Wat zijn de beste tattoo artiesten in de Benelux qua realistische tattoos? (ik weet het, smaken verschillen, maar ik hoor het graag wat jullie vinden). Degenen die ik weet wonen in Amerika eo, en kan geen afspraak maken binnen 10 jaar ofzo. (op conventie dan he, erheen speciaal voor tattoo wordt me erg duur!) Ik heb bijvoorbeeld Mike DeVries geprobeerd, maar krijg geen sjoege na een tweede mail, en zo heb ik meer voorbeelden.

graag wil ik wel wat foto's kunnen zien natuurlijk, dus een website is wel handig!

Alvast bedankt.

• joost

www.needlesdidam.hyves.nl en dan kijken bij milosch. kijk en oordeel zelf wat je er van vind. gr joost

• tattoofan

mike de vries is te gast op de assen conventie check www.tattooconventieassen.nl op 9 10 11 sept in assen ga je daar heen

• Shadowstar

Wauw! Dat zocht ik nou! Super! Ik ga straks gelijk mailen! thnx voor de tip…. Heb nu ongeveer een jaar laten sudderen wat ik bedacht had en ben er nu dus wel uit wat ik wil, dus ga het concreet maken. Nogmaals: Thnx!

• Shadowstar

Ik weet dat hij in Assen is. Maar uiteraard volgeboekt. Heb daarna meerdere mails gestuurd om te vragen of hij komende jaren nog iets gepland heeft staan in Europa, maar daar krijg ik dan geen antwoord op. Helaas gaat dat met meerdere artiesten zo dat ik geen vervolgmail krijg.

• elpurko

robert hernandez .. vitamin tattoo .in duitsland zitten er ook zoveel bv andy engel ,

• tattoofan

andy engel ,zit ook in assen en heb vernomen dat hij zaterdag nog wat ruimte heb even mailen via de tattooconventieassen site >:D<

• inkworkstattoo

Kijk maar eens op inkworkstattoo.com

Phillip Spearman is een top artiest en heeft mij vorig jaar gedaan in Eindhoven Korean tribal

Hij is in october weer terug in Nederland en ik ben hem aan het helpen om zijn afspraken lokaal te plannen.

e-mail adres is inkworkstattoo@home.nl

Foto's staan ook op hyves.

Phillip Spearman Inkworkstattoo

Over | Vrienden | Foto's | MeerKaart Blog Vraag & Aanbod Tips Polls Gadgets WieWatWaar Getikt Buzz Events

Ronald