harige armen

• wes

ik wil binnenkort een sleeve gaan laten zetten, enige probleem is dat mijn armen aardig behaard zijn. Gaat dit problemen opleveren of blijft de tattoo gewoon mooi en goed zichtbaar? Iemand ervaring hiermee?

BVD!

• Ghostwriter

Gilette! the best a man can get :)

blijven scheren gozer.

• (}( Kitty ){)

Elke avond ff het mes erover en je sleeve blijft dan zeker goed zichtbaar! :D

• ***american-x-tattoo***

Is geen probleem hoor, mits je natuurlijk heel erg zwart behaard bent. Maar met blonde haren blijft je tattoo gewoon goed zichtbaar.

• au3

Scheren is toch het mooist hoor………..tenzij je tattoo niet mooi wordt dan hoop ik dat je veel zwart haar hebt,haha. (grapje)

• tattoofan

X(X(

• tattoo fan

je arm word geschoren en dan aan jou omdat bij te houden.

ik heb zelf een aantal tat,s van johnny en ik ben er heel erg tevreden mee,hij heeft netjes ze ggd keuring,,kan je ook opvragen als je naar de ggd website gaat ,ik snap het hele verhaal achter het kapot maken van een andere tattoo artiest,als je van je zelf weet dat je goed werk leverd hoef je toch een ander niet zwart te maken,en elke tattoo artiest heeft zijn eigen specialiteit.

als je op elk verhaal in moet gaan wat andere zeggen ,dan is geen 1 tattoo artiest goed,ik zeg maar zo ga eens kijken ,kijk waar je je thuis voelten of het klikt met de artiest en zn werk,en beslis zelf ga niet af op verhalen van mensen.

Net zoals de mensen altijd vragen doet het pijn,mijn antwoord,weet ik niet het is voor ieder anders en dat is net zo als de shop die je kiest.

En als je bij johnny op zn hyves kijkt zie je ook de ggd keuring staan,ik vind het een relaxte kerel,in voor aan babbel altijd koffie,en neemt zn tijd bij het zetten.

• (}( Kitty ){)

??Is er iets weggehaald in dit topic en heb ik iets gemist ofzo?